Η διημερίδα με θέμα «Εναλλακτικός τουρισμός- γίνε τουρίστας στην πόλη σου» που συνδιοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πληροφόρησης Europe Direct του Δήμου Θεσσαλονίκης και Europe Direct της είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Και αυτό γιατί ακουστήκαν πράγματα πολύ σημαντικά, κάποια από τα οποία για πρώτη φορά σε ανάλογη εκδήλωση.
Αυτό που έγινε κατανοητό σε όσους παρακολούθησαν την μια ή και τις δυο μέρες του συνεδρίου, ήταν ότι στη Θεσσαλονίκη γίνονται πράγματα που εμπλουτίζουν το τουριστικό προϊόν της πόλης, ωστόσο δεν είναι ευρέως γνωστά καθώς τα μπάτζετ για προβολή και μάρκετινγκ είναι από μικρά έως ανύπαρκτα.
Το κυριότερο ότι όλοι αυτοί που ασχολούνται με τον τουρισμό δεν γνωρίζονται μεταξύ τους ώστε να χρησιμοποιεί και να προωθεί ο ένας τις υπηρεσίες του άλλου. Όλοι συμφώνησαν ότι κάτι πρέπει να γίνει επ’ αυτού.
Επίσης ακούστηκαν όλα αυτά που αποτελούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της πόλης όσον άφορα στον τουρισμό, τις δυνατότητες που έχει αλλά και τις ευκαιρίες που χάνει καθώς δεν μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τα μεγάλα της πλεονεκτήματα.
Η δημιουργία τουριστικής συνείδησης στους πολίτες είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος που παίζει τεράστιο ρόλο στην τουριστική προοπτική μιας πόλης, ωστόσο για να δημιουργηθεί θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίσουν την πόλη τους για να την αγαπήσουν.
Αν και η προσέλκυση στην διημερίδα ήταν σχετικά ικανοποιητική, απόντες για μια ακόμη φορά ήταν οι επαγγελματίες του τουρισμού (ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες) όπως άλλωστε συμβαίνει τις περισσότερες φορές.
Στην διημερίδα παραβρέθηκε και χαιρέτησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο αντιδήμαρχος τουρισμού Σπύρος Πέγκας και ο Φίλιππος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Γραφείου Στρατηγικών Projects Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Οι ομιλητές ήταν περισσότεροι από 25.

 

 

Πείτε τη γνώμη σας

avatar