Χθες Τρίτη έφτασε  στη Θεσσαλονίκη ο κύριος όγκος των συμμετεχόντων στο «FVW workshop Greece 2020» που θα πραγματοποιηθεί σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική μέχρι την προσεχή Κυριακή (είχαμε αναφερθεί αναλυτικά σε άλλες αναρτήσεις). Ωστόσο αυτή δεν είναι η μοναδική προωθητική ενέργεια της Θεσσαλονίκης στην γερμανική αγορά. Την άλλη Δευτέρα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη έξι Γερμανοί δημοσιογράφοι του τουρισμού, προκειμένου να γνωρίσουν τον προορισμό σε όλες του τις τουριστικές πτυχές. Το συγκεκριμένο press trip διοργανώνει η Marketing Greece και χρηματοδοτεί η Fraport.
Η γερμανική αγορά αποδεικνύεται σταθερή αξία για τη Θεσσαλονίκη καθώς σ΄αυτή τη δύσκολη περίοδο της υγειονομικής κρίσης παρέμεινε ανοιχτή, ενώ οι αεροπορικές συνδέσεις είναι οι περισσότερες από οποιοδήποτε άλλη αγορά ενδιαφέρει τη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι τυχαίο πως το καλοκαίρι εμφανίστηκαν στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης αρκετά περιηγητικά γκρουπ από τη Γερμανία.
Θυμίζουμε πως η Marketing Greece έχει αναλάβει σημαντικό ρόλο για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης, κυρίως στα ψηφιακά μέσα, αλλά και την οργάνωση press trips επαγγελματικού επιπέδου. Ο ρόλος αυτός της ανατέθηκε από μια άτυπη συμμαχία φορέων της πόλης (Περιφέρεια, Δήμος, Ένωση Ξενοδόχων κλπ) αλλά και εταιρείες όπως η Aegean, η Fraport ενώ τελευταία προστέθηκε και η Eurobank.
Οσονούπω θα ξεκινήσει η διεθνής προώθηση δυο νέων βίντεο για την προβολή της πόλης που δημιούργησε η Markeintg Greece. Το ένα αφορά στη γαστρονομία και το άλλο στον πολιτισμό της Θεσσαλονίκης.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments