Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλάβεις πως η Ακρόπολη, πέρα από την ιστορική και συμβολική της αξία, είναι η μεγαλύτερη τουριστική ατραξιόν της χώρας μας. Αυτή που προσελκύει εκατομμύρια τουρίστες. Αν δεν υπήρχε, η Αθηνά θα ήταν κατηγόριες πιο κάτω στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Θα περίμενε κανείς πως αυτό το διαμάντι, την Ακρόπολη, οι αρμόδιοι θα την είχαν εξαιρετικά οργανωμένη καθώς αποτελεί την βιτρίνα του ελληνικού τουρισμού. Αν και κατά καιρούς με πομπώδη τρόπο ανακοινώνονται κάποιες πρωτοβουλίες για την οργάνωση της, όσον αφορά την διαχείριση της επισκεψιμότητας, στην πραγματικότητα παραμένει πολύ πίσω αν συγκριθεί με άλλα υψηλής επισκεψιμότητας μνημεία του εξωτερικού.
Τα γράφουμε όλα αυτά γιατί έφτασε σε μας επιστολή τουριστικών γραφείων από χώρα της Σκανδιναβίας. Θέλουν να κλείσουν τα απαραίτητα σλοτ για την επίσκεψη των γκρουπ τους από την 1η Απριλίου και μετά, άλλα το ηλεκτρονικό σύστημα δεν άνοιξε ακόμα για τη θερινή περίοδο. Πέρυσι είχε ανοίξει στις 30 Μαρτίου, δηλαδή δυο μέρες πριν την έναρξη της περιόδου. Κοντολογίς οι Σκανδιναβοί έχουν προγραμματίσει να φέρουν γκρουπ στην Ελλάδα στις αρχές Απριλίου, αλλά δεν έχουν εξασφαλίσει την επίσκεψη τους στην Ακρόπολη, καθώς το σύστημα θα ανοίξει στο παρά πέντε, όταν θα έπρεπε να είναι ανοιχτό από πέρσι προκειμένου τα τουριστικά γραφεία να κάνουν τον προγραμματισμό τους.

Η επιστολή αναφέρει:
“Τηλεφώνησα σήμερα στο σύστημα ηλεκτρονικής ομαδικής έκδοσης εισιτηρίων ( hhticket.gr ) για να τους ρωτήσω περίπου πότε μπορούμε να ξεκινήσουμε τις κρατήσεις για την Ακρόπολη για την καλοκαιρινή περίοδο. Ειδικά τώρα που πρέπει να κάνουμε κράτηση έγκαιρα για να εξασφαλίσουμε το χρονοδιάγραμμα που θέλουμε για τα γκρουπ μας. Η απάντηση ήταν: λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η σεζόν ( 1 Απριλίου 2024 ). Πέρυσι αυτό συνέβη δύο μέρες νωρίτερα, στις 30 Μαρτίου, καθώς τους βομβάρδιζα σε καθημερινή βάση.
Η Ελλάδα θέλει να επεκτείνει τη σεζόν και να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, αλλά δεν έχει οργάνωση στα βασικά θέματα.. Θα έπρεπε να έχουν ήδη ανοιχτή την πλατφόρμα για εμάς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να ξεκινήσουμε τις κρατήσεις για τα γκρουπ μας.
Και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν γνωρίζει ακόμη αν το εισιτήριο για την Ακρόπολη θα αυξηθεί πράγματι και πόσο. Οι πελάτες μας (Σκανδιναβοί) απλά δεν μπορούν να το καταλάβουν γιατί συμβαίνει αυτό.
Ελπίζω ότι θα μπορούσατε να κάνετε ένα άρθρο σχετικά με αυτό το θέμα, οπότε ίσως οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις σε αυτά τα θέματα (που προφανώς δεν είναι από τον ταξιδιωτικό κλάδο) θα μπορούσαν να αισθανθούν μια μικρή πίεση, καθώς αυτό δεν δείχνει επαγγελματισμό στο εξωτερικό ως τουριστικός προορισμό δεκαετιών.
Σας ευχαριστώ…”

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments