Από την ομάδα των τουριστικών βραβείων Tourism Awards, πήραμε την παρακάτω επιστολή ως απάντηση στην ανάρτηση των Όμορφων Ταξιδιών με τίτλο “Βραβεία για τα καρναβάλια…” (δείτε το αρχικό άρθρο στο τέλος της σελίδας)

Αγαπητέ κύριε Παπαδόπουλε,

Στις περισσότερες διοργανώσεις βραβείων διεθνώς υφίσταται ένα κόστος συμμετοχής το οποίο και είναι απαραίτητο για τη βιωσιμότητά τους. Υπάρχει όμως μια μεγάλη απόσταση ανάμεσα σε αυτήν την καθιερωμένη πρακτική και στην άποψη που εκφράζετε λέγοντας: «σε όσες περισσότερες κατηγορίες είσαι υποψήφιος τόσα περισσότερα θα πληρώσεις και θα πάρεις».

Οι βραβεύσεις στα Tourism Awards προκύπτουν με βάση την βαθμολογία της κριτικής επιτροπής. Υπάρχουν εταιρείες που συμμετέχουν με λίγες υποψηφιότητες και κερδίζουν πολλά βραβεία αναλογικά, αλλά και το αντίστροφο.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε, μεταξύ άλλων, στις κατηγορίες Online Presence και City-Break Destination στις οποίες και αξιολογήθηκε αντίστοιχα από ειδικούς του Digital Marketing και από κριτές συνδυαστικού προφίλ. Η βαθμολογία που απέσπασαν και οι δύο υποψηφιότητες ήταν ιδιαίτερα ψηλή και οι υποψηφιότητες αυτές κρίθηκαν βραβεύσιμες.

Τα Tourism Awards δεν αξιολογούν τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, καθώς δεν είναι ρόλος τους να αξιολογούν καμία επιχείρηση ή φορέα. Στόχος των βραβείων είναι να αναδεικνύουν καλές επιμέρους πρακτικές που συνεισφέρουν στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Η κριτική επιτροπή των Tourism Awards είναι περήφανη για τη βράβευση της ηλεκτρονικής παρουσίας της Θεσσαλονίκης καθώς και για τις προσπάθειες του Οργανισμού Τουρισμού, του Δήμου και όλων των δυνάμεων της πόλης για την ανάδειξή της σε City-Break Destination.  

Εκ μέρους της ομάδας των Tourism Awards,

Ισαβέλλα Ζαμπετάκη
Δημοσιογράφος
Boussias Communications

 

 

Βραβεία για τα καρναβάλια…

Πείτε τη γνώμη σας

avatar