Τηλεδιάσκεψη πραγματοποίησαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και οι Δήμαρχοι/εκπρόσωποι των πέντε Δήμων της Χαλκιδικής, ύστερα από την από κοινού πρόσκληση της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και του Τ.Ο.Χ.
Αναλυτικά στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Ιωάννης Γιώργος, ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Στέλιος Βαλιάνος, η Δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, ο Δήμαρχος Νέας Προποντίδας Μανώλης Καρράς, ο Αντιδήμαρχος Πολυγύρου Χρήστος Βορδός, ο Δήμαρχος Σιθωνίας Κυπαρίσσης Ντέμπλας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δ. Κασσάνδρας Αστέριος Κατσάνης, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Δ. Σιθωνίας Μαρία Πάργα – Λαθούρη, ο Πρόεδρος του Τ.Ο.Χ. – Π.Ο.Ξ. – Ε.Ξ.Χ. Γρηγόρης Τάσιος, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων Χαλκιδικής Δημήτρης Χαδαλής, ο Πρόεδρος της Ένωσης Camping Χαλκιδικής Αντώνης Δεληδημητρίου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Ιωάννης Κουφίδης, ο εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου στον Τ.Ο.Χ. Χρήστος Καπούλας, η Πρόεδρος Τουριστικής Προβολής του Δ. Σιθωνίας Αντωνία Δαλαβίτσου, ο Πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού – Αθλητισμού του Δ. Ν. Προποντίδας Παναγιώτης Σαρόγλου, ο Διευθυντής του Τ.Ο.Χ. Γιώργος Μπρουτζάς και η Διευθύντρια Marketing του Τ.Ο.Χ. Τάνια Ακριτίδου.
Στην τηλεδιάσκεψη παρενέβη και η CEO της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα όπου αναφέρθηκε στις δράσεις και την στρατηγική της Marketing Greece για την προώθηση της Ελλάδας στην τρέχουσα τουριστική σεζόν.
Μετά από συζήτηση και ενημέρωση των συμμετεχόντων από τον Πρόεδρο του Τ.Ο.Χ. Γρηγόρη Τάσιο για τα νέα δεδομένα στον τουρισμό, συμφωνήθηκε η από κοινού χρηματοδότηση των Δήμων της Χαλκιδικής και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δράσεων για την προβολή της Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Marketing Greece. Σε νέες τηλεδιασκέψεις θα συζητήσουν τα στελέχη του Τ.Ο.Χ. με τους αντιδημάρχους τουρισμού και υπευθύνους των Δήμων, τις ανάγκες, τις ιδέες και τα ιδιαίτερα χαρακτηρίστηκα του κάθε Δήμου ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή προβολή αυτού, επικεντρώνοντας στις “εμπειρίες” που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης σε ένα προορισμό και όχι απλά στις ομορφιές του τόπου ή το φυσικό τοπίο. Η παραγωγή του νέου υλικού θα ξεκινήσει μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες ενώ η καμπάνια προβλέπετε να ξεκινήσει όταν οριστικοποιηθούν οι ευρωπαϊκές και διμερείς αποφάσεις για το άνοιγμα των συνόρων και τα δεδομένα των αεροπορικών εταιριών σχετικά με τις πτήσεις.

Πείτε τη γνώμη σας

avatar