Για 5η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, με μια νέα και πολύ φρέσκια διαφημιστική καμπάνια που αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον ιδανικό τουριστικό προορισμό όλες τις εποχές του χρόνου.
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, στην ποικιλομορφία του τοπίου της και, κυρίως, στις διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ο ΕΟΤ και η AEGEAN δημιούργησαν μια ελκυστική καμπάνια που στοχεύει κατευθείαν στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλά πρόσωπα που προσφέρει διαφορετικού τύπου διακοπές και δεν αφήνει κανέναν ταξιδιώτη ασυγκίνητο. Η Ελλάδα μας, μπορεί να είναι το Happy Place του κάθε ταξιδιώτη! Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των ξεχωριστών εικόνων της χώρας και η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, μέσα από την προσέλκυση επισκεπτών σε όλες τις περιοχές κι όλες τις εποχές του χρόνου.
Η καμπάνια «Explore Your Happy Place» ξεκίνησε πριν μερικές εβδομάδες με ένα υπαίθριο activation στο Λονδίνο. Ένα εντυπωσιακό «Happy Place Booth» (φώτο), το οποίο κατασκευάστηκε εξαρχής από τον ΕΟΤ και την AEGEAN, τοποθετήθηκε στην περιοχή Southbank για 2 ημέρες και καλούσε τους περαστικούς να περάσουν μέσα για να ζήσουν μια διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία: με την καθοδήγηση ενός κρυμμένου αφηγητή, κάθε παίκτης απαντούσε σε μερικές ερωτήσεις προκειμένου να βρει το δικό του «Happy Place». Στο τελικό στάδιο, γινόταν η αποκάλυψη του ελληνικού προορισμού που αντιστοιχούσε στις απαντήσεις και ο παίκτης ανακάλυπτε το εντελώς προσωπικό του «Happy Place»! Όσοι συμμετείχαν σε αυτήν την πρωτότυπη δράση, είχαν τη δυνατότητα να κλείσουν εισιτήριο για τον ελληνικό προορισμό που τους αποκάλυψε το quiz (ή οποιοδήποτε άλλον προορισμό στην Ελλάδα) και να επωφεληθούν μιας έκπτωσης που άγγιζε το 40%.
Η καμπάνια απευθύνεται σε επισκέπτες από 11 βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισραήλ, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία) και συνεχίζεται, με προβολή σε διαδικτυακά μέσα μέχρι το τέλος του έτους (programmatic advertising με video, display, social media), καλώντας τους χρήστες να παίξουν το παραπάνω quiz στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο site της AEGEAN. Επίσης, θα προβάλλεται σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της και τα δημοφιλή social media που διαθέτει, όσο και στα ψηφιακά κανάλια προώθησης εντός των αεροσκαφών της.

Info…

Για να ζήσετε τη διαδραστική ταξιδιωτική εμπειρία στο Happy Place booth, επισκεφτείτε το παρακάτω link: https://youtu.be/lN3csBhtMTA
Για να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια και να παίξετε το online quiz επισκεφτείτε την ειδικά διαμορφωμένη αγγλική σελίδα της AEGEAN https://en.aegeanair.com/happyplace
Για να δείτε το αγγλικό σπότ της καμπάνιας επισκεφτείτε το κανάλι της AEGEAN στο YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U27l-H-Lv8s

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments