Τα τελευταία χρόνια οι παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να μιμηθούν τις χαμηλού κόστους σε θέματα τρόπου χρεώσεων και υπηρεσιών, ενίοτε και τιμών εισιτηρίων. Σε ορισμένες όμως περιπτώσεις και οι χαμηλού κόστους προσπαθούν να μιμηθούν τις παραδοσιακές αεροπορικές εταιρείες και δεν αναφερόμαστε μόνο στην αύξηση των τιμών των εισιτηρίων.

Δείτε για παράδειγμα αυτό που έκανε η EasyJet, η δεύτερη μεγαλύτερη low cost εταιρεία στην Ευρώπη. Δημιούργησε το δικό της lounge στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ στο Λονδίνο, αν και παλαιότερα απέρριπτε κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο. Έτσι οι πελάτες της που πετούν από το Γκάτγουικ, θα μπορούν να αναμένουν την πτήση τους σε συνθήκες άνεσης στο lounge τη EasyJet. Ωστόσο θα πρέπει να κάνουν κράτηση μέχρι και μια ώρα πριν την αναχώρηση, ενώ οι τιμές ξεκινούν από 18,50 λίρες (περίπου 22 ευρώ).
Η Easyjet είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους που άνοιξε το δικό της lounge, ενώ από το 2015 έχει και πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών πελατών, το Easyjet Flight Club.
Κοντολογίς παραδοσιακές και low cost εταιρείες συγκλίνουν όλο και περισσότερο με την ζυγαριά να γέρνει προς το παρόν προς την μεριά των low cost.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments