Όπως αναφέραμε και σε άλλη σημερινή ανάρτηση οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν αγώνα για να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. Εφαρμόζουν αυστηρά πρωτόκολλα ασφάλειας, ενώ πολλές εταιρίες παίρνουν επιπλέον μέτρα για την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοϊού εντός του αεροσκάφους.
Ωστόσο πολλοί επιβάτες δυσανασχετούν όταν βλέπουν το αεροπλάνο να είναι γεμάτο. Πίστευαν ότι η μεσαία θέση θα έπρεπε να ήταν κενή.
Αυτό ήταν ένα ενδεχόμενο που συζητήθηκε πριν την επανεκκίνηση των αεροπορικών ταξιδιών, ωστόσο απορρίφθηκε αμέσως. Και αυτό γιατί αν τα αεροπλάνα πετούσαν με τη μεσαία θέση κενή, οι τιμές των εισιτηρίων θα εκτοξεύονταν, οπότε λίγοι θα μπορούσαν να ταξιδέψουν. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του αφεντικού της Ryanair που είπε τότε: «καλύτερα να κρατήσω τα αεροπλάνα στο έδαφος παρά να πετάξουν με το μεσαίο κάθισμα άδειο».
Για να καθησυχάσουν τον κόσμο, οι αεροπορικές διαβεβαίωσαν ότι τα φίλτρα αέρα που χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη στην καμπίνα τους είναι παρόμοια με αυτά των εντατικών μονάδων στα νοσοκομεία.
Τελικά τι ισχύει με τους κανόνες κατά τη διάρκεια ενός αεροπορικού ταξιδιού;
Αυτό που ζητά από τα μέλη της η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) είναι:
Υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε επιβάτες και πλήρωμα καθ΄όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Έλεγχος θερμοκρασίας στο αεροδρόμιο εργαζομένων και ταξιδιωτών
Διαδικασίες επιβίβασης και αποβίβασης που μειώνουν την επαφή με άλλους επιβάτες ή πλήρωμα
Περιορισμός της κίνησης εντός της καμπίνας κατά τη διάρκεια της πτήσης
Πιο συχνός και σχολαστικός καθαρισμός της καμπίνας
– Απλοποιημένες διαδικασίες σερβιρίσματος κατά την πτήση, για μείωση της κίνησης του πληρώματος και αλληλεπίδραση με τους επιβάτες
Κάποιες αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν επιπλέον μέτρα όπως ειδικές στολές για το πλήρωμα, κενές θέσεις στο πίσω μέρος του αεροσκάφους για να απομονωθούν επιβάτες που θα παρουσιάσουν συμπτώματα της νόσου κατά τη διάρκεια της πτήσης κλπ.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments