Όπως είχαμε αναφέρει και σε άλλη ανάρτηση, είναι πιο πιθανό τα καθηλωμένα Boeing 737MAX να σκουριάσουν στο έδαφος παρά να τα δούμε και πάλι στον αέρα. Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη καθηλώθηκαν στο έδαφος πέρσι το Μάρτιο, μετά τα δυο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα που συνέβησαν σε διάστημα λίγων μηνών σε Ινδονησία και Αιθιοπία. Αποκαλύφθηκε τότε πως είχαν κατασκευαστικά προβλήματα και καθηλώθηκαν στο έδαφος μέχρι αυτά να λυθούν. Όμως η λύση τους αργεί και αναβάλλεται από τρίμηνο σε τρίμηνο. Έτσι η American Airlines ανακοίνωσε πως αναβάλει και πάλι την επαναφορά των συγκεκριμένων αεροσκαφών στο πτητικό της πρόγραμμα για τον Αύγουστο και βλέπουμε.
Στο μεταξύ η εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και των αεροπορικών εταιρειών στα Boeing 737MAX βυθίστηκε στα τάρταρα.
Η ζημιά για τον αμερικανικό κολοσσό, την Boeing, είναι ιλιγγιώδης και κλονίζει την ύπαρξη της. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως για πρώτη φορά τα τελευταία τουλάχιστον 25 χρόνια, η Boeing δεν έλαβε καμιά παραγγελία τον μήνα Ιανουάριο, όταν τον ίδιο μήνα την προηγούμενη χρονιά είχε λάβει παραγγελίες για 45 αεροσκάφη. Την ίδια ώρα ο μεγάλος της ανταγωνιστής, η ευρωπαϊκή Airbus, έλαβε την Ιανουάριο παραγγελίες για 274 αεροσκάφη εκ ων οποίων τα 100 από αμερικανική αεροπορική εταιρεία (Spirit Airlines).
Ωστόσο αυτό δεν χαροποιεί καθόλου την διοίκηση της Airbus. Και αυτό γιατί γνωρίζει πως ο μεγάλος ανταγωνιστής, η Boeing, θα αναγκαστεί να χαμηλώσει αρκετά τις τιμές για να ξαναπάρει το μερίδιο αγοράς που έχασε λόγω των 737MAX. Μοιραία θα ξεκινήσει πόλεμος τιμών που δεν συμφέρει στην Airbus καθώς θα μειώσει την κερδοφορία…

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments