Μπορεί στη χώρα μας η υπόθεση Υδροπλάνα να αγγίζει τα όρια της παρωδίας, δεν συμβαίνει ωστόσο τον ίδιο σε άλλες χώρες που ποντάρουν στα υδροπλάνα για την αύξηση της διασυνδεσιμότητας, ιδιαίτερα περιοχών με τουριστικά πλεονεκτήματα που είναι αποκομμένες.
Στην Ινδία, χώρα με ελλιπές και κακό συγκοινωνιακό δίκτυο, ποντάρουν στα υδροπλάνα προκειμένου να αναπτύξουν οικονομικά και τουριστικά περιοχές στα παράλια της χώρας. Ήδη τα πρώτα δρομολόγια ξεκίνησαν από τον Οκτώβριο με δυο αεροπορικές εταιρείες, την Sagarmala Seaplane Service και την Spicejet (φώτο). Η τελευταία με μισθωμένα υδροπλάνα από τις αναπτυγμένες σ΄ αυτό τον τομέα Μαλδίβες.
Στις Βαλεαρίδες νήσους στην Ισπανία, μια αεροπορική εταιρεία με δυο υδροπλάνα ετοιμάζεται να ξεκινήσει δρομολόγια από το προσεχές καλοκαίρι, συνδέοντας τα νησιά μεταξύ τους αλλά και την ηπειρωτική χώρα.
Πρόκειται για την Isla Air Express γερμανικών συμφερόντων, που πριν με άλλο όνομα δραστηριοποιήθηκε στην Κροατία, αλλά εκεί το εγχείρημα των υδροπλάνων απέτυχε.
Στη χώρα μας, κοντά δέκα χρόνια παλεύουν οι εταιρείες με την γραφειοκρατία για την δημιουργία των απαραίτητων υδατοδρομίων, με τις πρώτες ελπίδες να δούμε επιτέλους υδροπλάνα στην Ελλάδα να δημιουργούνται τους τελευταίους μήνες.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments