Για τους Γάλλους αλλά και τους οινόφιλους όλου του κόσμου, η τρίτη Πέμπτη κάθε Νοεμβρίου είναι μια ξεχωριστή ημέρα. Πάνω από ένα εκατομμύριο κιβώτια Beaujolais Nouveau διατίθενται προς άμεση κατανάλωση για τους επόμενους έξι μήνες το πολύ («Le Beaujolais nouveau est arrive).
Αυτό το φρέσκο κόκκινο κρασί κυκλοφορεί μόλις τρεις μήνες μετά τον τρύγο και είναι περισσότερο προϊόν έξυπνου μάρκετινγκ. Το έθιμο ξεκίνησε στις αρχές του 20ου αιώνα ώστε οι παραγωγοί να έχουν κάποια γρήγορα έσοδα από την πώληση ενός φτηνού κρασιού, ευρείας όμως κατανάλωσης.
Κι αν στη Γαλλία και τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, γίνονται ποικίλες εορταστικές εκδηλώσεις, στην Ιαπωνία η υποδοχή του Beaujolais γίνεται με μπάνιο !
Στο Yunessun Spa Resort – Hakone της Ιαπωνίας, το οποίο θεωρείται από τις δημοφιλέστερες ιαματικές πηγές της χώρας, η μικρή πισίνα γεμίζει με άφθονο κρασί και το κέφι αρχίζει !
Οι υπεύθυνοι αλλά και οι λουόμενοι λένε πως το μπάνιο με κρασί έχει θεραπευτικές και αναζωογονητικές ιδιότητες τόσο στο σώμα όσο και στην ψυχή, αφού «καθαρίζει» τα πάντα, στο δέρμα ή το ανοσοποιητικό σύστημα. Επιπλέον στο ίδιο θέρετρο άλλες χρονικές περιόδους κάτι παρόμοιο συμβαίνει με λουτρά μέσα σε καφέ ή πράσινο τσάι !
Χρήση του λουτρού με κρασί μπορούν να κάνουν μέχρι και τα παιδιά. Οι Ιάπωνες όμως δεν ξεχνούν. Έτσι πέρυσι στη γιορτή για το νέο Beaujolais Nouveau λίγο πριν την έναρξη, κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή προς τιμήν των θυμάτων των επιθέσεων στο Παρίσι.
Με αφορμή ένα κρασί, λίγο καφέ ή πράσινο τσάι, δημιουργείται μια ακόμη ταξιδιωτική εμπειρία, η οποία φέρνει τουρίστες, αλλά κυρίως έσοδα.

Πείτε τη γνώμη σας

avatar