Γράφει ο Σάκης Παπαδόπουλος

 

Χρησιμοποιώντας μια ξεπερασμένη αμερικανική έκφραση της δεκαετίας του ’40 που οι Βρετανοί σιχαίνονται, Super Duper, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης διαφημίζει την πόλη στο Λονδίνο ως city break προορισμό. Και μάλιστα σε μια εποχή που η Λονδρέζοι έχουν από καιρό κλείσει τις διακοπές τους ή βρίσκονται ήδη σε διακοπές.
Για την ιστορία να αναφέρουμε πως εδώ και λίγες μέρες, ένα μεγάλο billboard βρίσκεται αναρτημένο στην κεντρική πλατεία του Λονδίνου Leicester Square και διαφημίζει (ή δυσφημεί) τη Θεσσαλονίκη με τη φράση «Thessaloniki Super Duper City break destination» και φυσικά φωτογραφίες με κουλούρι, Λευκό Πύργο και νυχτερινή ζωή, δηλαδή πάλι τα ίδια και τα ίδια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτός ο Οργανισμός, που έχει καταδικάσει τη Θεσσαλονίκη σε τουριστική αφάνεια, κάνει πράγματα που επί της ουσίας δυσφημούν την πόλη. Χωρίς ανάλυση των δεδομένων, χωρίς σχέδιο και πλάνο δράσεων, ονομάζει καμπάνιες κάποιες ενέργειες που γίνονται ατάκτως ερριμμένες, με μόνο σκοπό το δελτίο τύπου και τις φωτογραφίες που απευθύνονται στον εθισμένο στο κουτόχορτο λαό της Θεσσαλονίκης.

Και ποιο είναι το αποτέλεσμα;

Το 2021 ο εν λόγω Οργανισμός έκανε και πάλι «καμπάνια» στο Λονδίνο. Έβαλε διαφήμιση σε 15 περίπου από τα 600 αστικά λεωφορεία της Βρετανικής πρωτεύουσας. Για να δείξει το κατόρθωμα του, η Πρόεδρος του Οργανισμού Βούλα Πατουλίδου πήρε μαζί της στο Λονδίνο δημοσιογράφους, για τις φωτογραφίες που λέγαμε.
Τον επόμενο χρόνο, το 2022, οι διανυκτερεύσεις των Βρετανών στη Θεσσαλονίκη ήταν λιγότερες κατά 11,23% παρ’ όλο που πλημμύρισαν την υπόλοιπη Ελλάδα και πέρασαν στην πρώτη θέση των αφίξεων, αφήνοντας στη δεύτερη τους Γερμανούς.
Και η κατρακύλα συνεχίζεται…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments