Εντυπωσιακός είναι ο απολογισμός της Marketing Greece όσον αφορά στα δημοσιεύματα του ξένου τύπου για την χώρα μας ως τουριστικού προορισμού. Αν και η χρονιά που μας πέρασε ήταν δύσκολη, παράξενη και απρόβλεπτη, το International PR της Marketing Greece, με την υποστήριξη του στρατηγικού εταίρου, Aegean, κατάφερε να κρατήσει το ενδιαφέρον των διεθνών ΜΜΕ σε υψηλά επίπεδα, στρέφοντας την προσοχή στους προορισμούς και τις εμπειρίες που προσφέρει η χώρα μας.
Σημαντικά μέσα μαζικής ενημέρωσης του εξωτερικού, εστιάζοντας περισσότερο στις εμπειρίες, έκαναν εκτεταμένα αφιερώματα όχι μόνο σε γνωστούς και προβεβλημένους προορισμούς της χώρας μας άλλα και σε άλλους που πασχίζουν να πάρουν μια καλύτερη θέση στον τουριστικό χάρτη.
Θυμίζουμε πως η Marketing Greece είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία που ίδρυσαν ο ΣΕΤΕ και το Ξενοδοχειακή Επιμελητήριο για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, κυρίως στα ψηφιακά μέσα.
Δείτε τον απολογισμό του 2020 στο παρακάτω λινκ: https://marketinggreeprodnescae7.blob.core.windows.net/marketinggreecemedia/2020-PR-Publicity.pdf?fbclid=IwAR23fWpmOuGJAdWdZWor37tKq8zh-tg0GOuCfHrjC2c2F2SjKgOzC6YRaNM

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments