Τι είναι αυτό που ανεβάζει την φήμη της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και τι την επηρεάζει αρνητικά;
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιείται κάθε τρεις μήνες με την συλλογή και ανάλυση σχολίων στο διαδίκτυο για την χώρα μας και ανταγωνιστικούς προορισμούς, οι διαδικτυακές συζητήσεις με θέμα τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τη φιλοξενία λαμβάνουν σταθερά πολύ υψηλή βαθμολογία, πάνω από 85/100). Γενικά, η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού εξακολουθεί να κινείται γύρω από ένα μεγάλο εύρος θετικού περιεχομένου. Πέρα από την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, τη γαστρονομία και τη φιλοξενία, καταγράφηκαν θετικές αναφορές για τα τοπία, καθώς και για τη συνεχή δέσμευση της Ελλάδας σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, όπως η βελτίωση της προσβασιμότητας στην παραλία για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων και την ένταξη του φαραγγιού της Νέδας σε καθεστώς προστασίας.
Από την άλλη πλευρά, αρνητική επίδραση φαίνεται να έχει ο παράγοντας της καθαριότητας στη συνολική φήμη της χώρας σε δημόσιους και κοινόχρηστους χώρους.
Θα πρέπει επίσης, να σημειωθεί ότι καταγράφηκαν και ορισμένες ανησυχίες σχετικά με τη φέρουσα ικανότητα των προορισμών (πχ ουρές αναμονής στην Ακρόπολη και αυξημένες τουριστικές ροές στις Κυκλάδες).
Επίσης, είναι αξιοσημείωτο ότι, σε μακροχρόνια βάση, ο δείκτης φήμης NSI της Ελλάδας έχει μεγαλύτερες διακυμάνσεις σε σχέση με την Πορτογαλία, την Ισπανία και την Ιταλία. Την χαμηλότερη διακύμανση έχει η Ιταλία.
Σε σχέση με ανταγωνίστριες χώρες, o δείκτης NSI της Ελλάδας (49 μονάδες) κατατάσσεται κάτω από αυτόν της Πορτογαλίας (κατά 11 μονάδες) και της Ισπανίας (κατά 3 μονάδες), αλλά ξεπερνά (κατά +10 μονάδες) το αντίστοιχο της Ιταλίας.
Την έρευνα κάνει κάθε τρίμηνο η εταιρεία TCI Research για λογαριασμό του ΙΝΣΕΤΕ.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments