Η δυναμική συμμετοχή του Ε.Ο.Τ. στο σημαντικότερο τουριστικό γεγονός της χρονιάς στην Ολλανδία, τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Vakantiebeurs 2023, στην Ουτρέχτη εντυπωσίασε το ολλανδικό κοινό που είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί την πρώτη, μετά την πανδημία, τουριστική έκθεση στη χώρα με ελεύθερη προσέλευση.
Με το τουριστικό ρεύμα από Ολλανδία προς Ελλάδα να καταγράφει αύξηση 31 % το 2022 σε σχέση με το 2019 και την Ελλάδα να αποτελεί τον δεύτερο σε προτίμηση προορισμό μετά την Ισπανία, το ελληνικό περίπτερο 200 τ.μ. αποτέλεσε πόλο έλξης τόσο του κοινού, όσο και των ολλανδών επαγγελματιών τουρισμού.
Η ιδιαίτερα ενισχυμένη φετινή ελληνική συμμετοχή πλαισιώθηκε από συνολικά 15 συνεκθέτες του ΕΟΤ προερχόμενοι:
– από τις Περιφέρειες: Κρήτης, Ηπείρου, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Ελλάδας, Βορείου Αιγαίου,
• τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού,
• τον Αναπτυξιακό Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης Δήμου Κω,
• τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής,
• τον Δήμο Κεφαλλονιάς, αλλά και
• τους επιχειρηματίες του κλάδου: Louis Hotels, Grecotel, Lindos Olympia International Village, Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Επιχειρηματιών Κάμπινγκ και Sunshine Camping Club Greece.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η ελληνική πλατεία 500 τ.μ. της Ελλάδας που δημιουργήθηκε σε ειδικά σχεδιασμένο χώρο δίπλα στο ελληνικό περίπτερο, αναδεικνύοντας εικόνες γεύσεις και αρώματα και προσφέροντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να γευτούν γνήσια ελληνική γαστρονομία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας Ελλάδας, ο εισερχόμενος τουρισμός από την Ολλανδία κατέγραψε 948.000 επισκέπτες έως τον Οκτώβριο 2022 έναντι 723.000 την αντίστοιχη περίοδο το 2019 (αύξηση 31% σε σχέση με το 2019.
Πρόσφατη μελέτη της Red Online Marketing για λογαριασμό της Vakantiebeurs έδειξε ότι οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις διακοπές τους με βάση το θέμα, όπως: Μόνο για Ενήλικες, all-inclusive ή road trip.
Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι οι Ολλανδοί αναζητούν στο διαδίκτυο διακοπές all-inclusive μιάμιση φορά συχνότερα σε σχέση με τα προηγούμενη έτη, ενώ άλλα δημοφιλή θέματα αναζήτησης αφορούν σε οδικά ταξίδια (+52%), σε κράτηση διακοπών μόνο για ενήλικες (+35%) σε σχέση με 2019. Οι διακοπές της τελευταίας στιγμής έχουν επίσης γίνει πιο δημοφιλείς (+43%).Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί διακοπών σε ότι αφορά στην αναζήτηση το 2022 ήταν η Ισπανία (1η θέση), η Ελλάδα (2η θέση) και η Τουρκία (3η θέση).

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments