Μεταξύ 21 Ιανουαρίου και 11 Φεβρουαρίου, χάκερς διείσδυσαν σε ένα σύστημα κρατήσεων και κατάφεραν να υποκλέψουν δεδομένα μελών προγράμματος σταθερών πελατών, μιας από τις αεροπορικές εταιρείες της συμμαχίας Star Alliance.
Πρόκειται για αριθμό κάρτας υπηρεσίας, επίπεδο κατάστασης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ονόματα. Το περιστατικό δεν θεωρείται ιδιαίτερα σοβαρό.
Ωστόσο καθώς μέλος της Star Alliance είναι και η Aegean, η ελληνική εταιρεία έστειλε σήμερα επιστολή στα μέλη του προγράμματος Miles+Bonus, για να τους ενημερώσει σχετικά.
Η επιστολή αναφέρει:

Αγαπητό μέλος του Miles+Bonus,

Η AEGEAN ενημερώθηκε από τη SITA (Société Internationale de Télécommunications Aéronautiques), εξωτερικό συνεργάτη άλλης αεροπορικής εταιρείας της Star Alliance, για περιστατικό κυβερνοασφάλειας που επηρέασε ορισμένα δεδομένα επιβατών, που είναι καταχωρημένα στο σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών, το οποίο χρησιμοποιείται για επιχειρησιακή υποστήριξη.

Συγκεκριμένα, τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό και τη βαθμίδα μέλους στα προγράμματα τακτικών επιβατών της Star Alliance. Πρόκειται για δεδομένα που διατίθενται από την AEGEAN στην Star Alliance και μέσω της SITA σε άλλες αεροπορικές εταιρείες μέλη του δικτύου της Star Alliance, ώστε να καθίσταται δυνατή η αναγνώριση της βαθμίδας και των προνομίων σας σε όλο τον κόσμο.

Διευκρινίζεται ότι δεν έχουν επηρεαστεί οι προσωπικοί κωδικοί πρόσβασης ή άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες (email, κρατήσεις πτήσεων, στοιχεία ταυτότητας ή πληροφορίες σχετικές με κάρτες πληρωμής) των επιβατών, καθώς δεν κοινοποιούνται από την AEGEAN στην εν λόγω βάση δεδομένων.

Δεν υπάρχει ένδειξη που να συνιστά κακόβουλη ενέργεια ή παραβίαση των στοιχείων του λογαριασμού σας και δεν απαιτείται κάποια περαιτέρω δική σας ενέργεια. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε ότι τα συστήματα της AEGEAN δεν έχουν επηρεαστεί σε κανένα βαθμό.

Από την πλευρά μας, με αυτή μας την επικοινωνία θέλουμε να σας ενημερώσουμε για το εν λόγω γεγονός και στην περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή επιθυμείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω email στο DPO@aegeanair.com.

Με εκτίμηση,

Miles+Bonus

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments