Κείμενο – φωτογραφίες: Omorfa Taxidia

Με όπλο το νέο της μπράντιγκ η Χίος έκανε δυναμική παρουσία στην φετινή Philoxenia. Μεταξύ άλλων ο Φορέας Τουρισμού Χίου οργάνωσε παρουσίαση του προορισμού και του νέου μπράντινγκ στο Open Stage της Philoxenia.
Η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χίου και μέλος στο ΔΣ του Φορέα Τουρισμού Χίου Αντιγόνη Μαϊστράλη και οι συνεργάτες της, υποδέχθηκαν στην εκδήλωση τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρο Θάνο, τον Αντιδήμαρχο Απασχόλησης, Ναυτιλίας και Τουρισμού του Δήμου Χίου Κων/νο Βεργίνα, τουριστικούς πράκτορες από τη Θεσσαλονίκη, εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης και πλήθος κόσμου.
Έγινε παρουσίαση της Ταυτότητας του Προορισμού καθώς και της πρωτοβουλίας Taste like Chios από τον δημιουργό της Δημοσθένη Μπρούσαλη, ενώ ο τουριστικός πράκτορας Στέφανος Χατζημανώλης αναφέρθηκε στις τουριστικές προοπτικές του νησιού με την ματιά ενός επαγγελματία. Ζητούμενο είναι η άμεση βελτίωση της συνδεσιμότητας της Χίου με την Θεσσαλονίκη με ένα σύγχρονο ταχύπλοο πλοίο, για την οποία θα υπάρξουν νεότερα το προσεχές διάστημα.
Ακολούθησε τιμητική βράβευση των τουριστικών γραφείων Herodotus Tours, Athos Hellas Focous Travel, Caravel Travel, Silver Holidays, Mentor Travel Specialist και Zorpidis Travel.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με live cooking και γευστική ξενάγηση στη χιώτικη γαστρονομία δια χειρός Ιωάννη Λινού.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments