Κείμενο – φωτογραφία: Omorfa Taxidia

Την ώρα που στις εγκαταστάσεις της Helexpo – ΔΕΘ θα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το πολυήμερο Thessaloniki Helexpo Forum, ένα άλλο σημαντικό γεγονός θα ξεκινά στη Θεσσαλονίκη που έχει σχέση με την τουριστική προοπτική της πόλης και της Χαλκιδικής. Πρόκειται για το «FVW workshop Greece 2020» . Τι είναι αυτό; Το FVW είναι μια από τις σημαντικότερες εκδοτικές εταιρίες της Γερμανίας με εξειδίκευση στον τουρισμό. Κάθε χρόνο πραγματοποιεί σε διάφορες χώρες τέσσερα fam trip στα οποία παίρνουν μέρος η συντακτική ομάδα του FVW η οποία συνοδεύεται από τουριστικά γραφεία της Γερμανίας και tour operators. Στόχος είναι να γνωρίσουν τον προορισμό που επισκέπτονται και να έχουν επαφές με την τοπική τουριστική αγορά.

Στην Ελλάδα αυτό έχει συμβεί άλλες εννιά φορές ωστόσο όλες σε Δωδεκάνησα, Κρήτη και Αττική. Είναι η πρώτη φορά που έρχεται στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική. Κανονικά ήταν να γίνει την προηγούμενη άνοιξη με μεγάλη γερμανική συμμετοχή που ίσως να έφτανε τα 150 άτομα, αλλά η υγειονομική κρίση άλλαξε τα σχέδια. Το «FVW workshop Greece 2020» θα πραγματοποιηθεί από την προσεχή Δευτέρα 15 έως την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου και εκτός από τη συντακτική ομάδα θα έρθουν στη Θεσσαλονίκη 25 εκπρόσωποι από τουριστικά γραφεία της Γερμανίας και τέσσερις tour operators.

Στο διάστημα αυτό θα ξεναγηθούν σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική και θα γνωρίσουν κάθε τους τουριστική πτυχή. Επίσης την άλλη Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου, στο Grand Hotel θα πραγματοποιηθεί work shop το οποίο διαδικτυακά μπορούν να παρακολουθήσουν όσοι επαγγελματίες του τουρισμού ενδιαφέρονται, ενώ το πρόγραμμα περιλαμβάνει και ένα είδος B2B συναντήσεων που στην εποχή του κορωνοϊού ονομάζονται Speed dating. Κατά τη διάρκεια του workshop δεν θα γίνουν μόνο παρουσιάσεις των προορισμών αλλά θα συζητηθούν και σημαντικά θέματα όπως στρατηγικού σχεδιασμού, η επανεκκίνηση του τουρισμού στο 2021, το portfolio των προορισμών, τι να περιμένουν οι αγορές, τι ζητάει ο πελάτης στις νέες συνθήκες και άλλα. Η δυναμική της δράσης θα οδηγήσει σε συγκεκριμένα αποτελέσματα και στόχους για τις πωλήσεις το 2021.

Η συνέντευξη τύπου…

Σε αίθουσα του Grand Hotel, έγινε χθες συνέντευξη τύπου με αφορμή το «FVW workshop Greece 2020». Η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, η αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη και ο Πρόεδρος του Οργανισμού τουρισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, αναφέρθηκαν στην σημασία της Γερμανικής αγοράς για την Θεσσαλονίκη και την Χαλκιδική, αλλά και στην μεταξύ τους συνεργασία στη συγκεκριμένη δράση.

Ο αρχισυντάκτης του FVW Medien Klaus Hildebrand στην διαδικτυακή του παρέμβαση από τη Γερμανία, τόνισε πως « όταν όλοι οι προορισμοί είναι κλειστοί η Ελλάδα φαίνεται ως λαμπερή εξαίρεση με όσα έχει επιτύχει εν μέσω covid-19. Η γνωριμία με την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Χαλκιδική, θα δώσει μεγάλη ώθηση γιατί τα τουριστικά γραφεία της Γερμανίας, βασίζονται στις προτάσεις του FVW μέσα από τα άρθρα και αφιερώματα στους προορισμούς για την προώθηση των πωλήσεων.» Η Άντα Καραγιάννη, από την εταιρία praxis plus, που αντιπροσωπεύει την FVW στην Ελλάδα υποστήριξε πως «η δυναμική της συγκεκριμένης δράσης, θα οδηγήσει σε συγκεκριμένα αποτελέσματα και στόχους για τις πωλήσεις το 2021».

Παρών στη συνέντευξη τύπου ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος και ο Πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau Γιάννης Ασλάνης.

Το κόστος της διοργάνωσης…

Ασυνήθιστα μεγάλο για τα δεδομένα της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής είναι το κόστος της συγκεκριμένης διατράνωσης. Ο ΕΟΤ και οι οργανισμοί τουρισμού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής θα δώσουν στην διοργανώτρια εταιρία συνολικά 40 χιλιάδες ευρώ, ενώ πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι οι χορηγίες σε είδος. Η Aegean καλύπτει την αεροπορική μεταφορά, το Grand Hotel στη Θεσσαλονίκη και το Eagles Palace στη Χαλκιδική καλύπτουν την διαμονή, ενώ πολλοί ακόμη χορηγοί καλύπτουν όλα τα υπόλοιπα, δηλαδή μεταφορές, γεύματα, ξεναγήσεις κλπ.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments