Όπως είχε προαναγγείλει από την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, δημοσιεύθηκε σήμερα στο ΦΕΚ, η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία δίνεται η δυνατότητα στις τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία), αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες να μην επιστρέφουν χρήματα στους πελάτες τους για υπηρεσίες που ακυρώθηκαν, αλλά ένα ισόποσο βάουτσερ διάρκειας 18 μηνών. Ωστόσο, αν τελικά ο πελάτης δεν χρησιμοποιήσει αυτό το βάουτσερ στο συγκεκριμένο δεκαοχτάμηνο, θα πρέπει με τη λήξη του, η επιχείρηση που του το έδωσε να του επιστρέψει πίσω τα χρήματα. Αφορά τουριστικές και ταξιδιωτικές υπηρεσίες που ήταν να πραγματοποιηθούν στο διάστημα από 25 Φεβρουαρίου έως 30 Σεπτεμβρίου και ακυρώθηκαν λόγω των κυβερνητικών μέτρων για την παρεμπόδιση εξάπλωσης του κορωνοϊού. Ειδικά για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, το διάστημα είναι από 25 Φεβρουαρίου μέχρι 31 Οκτωβρίου.
Ανάλογες νομοθετικές παρεμβάσεις αναμένεται να κάνουν και άλλες χώρες, καθώς τα χρήματα προς επιστροφή, που μόνο στην περίπτωση των αεροπορικών εισιτήριων εκτιμώνται παγκοσμίως στα 45 δισεκατομμύρια ευρώ, οι εταιρείες τα χρησιμοποιούν για να επιβιώσουν από την πρωτοφανή κρίση. Οι συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις θα ισχύσουν όσο διαρκεί το πρόβλημα καθώς γίνονται κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών και ευρωπαϊκών διατάξεων, που προβλέπουν ρητά, επιστροφή χρημάτων μέσα σε εφτά μέρες από την ακύρωση των συγκεκριμένων υπηρεσιών.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments