Κείμενο – φωτογραφία: Omorfa Taxidia

Αναμφίβολα η Ιορδανία είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες προορισμούς της Μέσης Ανατολής. Πρόκειται για χώρα με πολυδιάστατη ιστορία χιλιάδων ετών, τα σημάδια της οποίας είναι διάσπαρτα παντού. Μνημεία απ’ όλες τις περιόδους της ιστορίας εντυπωσιάζουν, με την διάσημη Πέτρα να εκτοξεύει την τουριστική φήμη της χώρας.
Έχει όμως και τεράστιο θρησκευτικό ενδιαφέρον καθώς 110 σημεία της Ιορδανίας αναφέρονται στην Παλαιά Διαθήκη. Οι Ιορδανοί υποστηρίζουν πως στη δική τους πλευρά του Ιορδάνη ποταμού, είναι το σημείο όπου βαφτίστηκε ο Ιησούς Χριστός.
Απευθύνεται και σ΄αυτούς που τους αρέσει η άνεση, η πολυτέλεια, η ευεξία, καθώς πεντάστερα ξενοδοχεία έχουν κατασκευαστεί σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως τα παράλια της Νεκράς Θάλασσας με τα λασπόλουτρα και τα σπα αλλά και στην κοιλάδα Wadi Rum, γνωστή και ως Κοιλάδα της Σελήνης, με το ερημικό τοπίο όπου έχουν γυριστεί μεγάλες παραγωγές του Χόλυγουντ όπως το Star wars.
Ωστόσο, πάνω απ’ όλα η Ιορδανία είναι μια πολύ καλά οργανωμένη τουριστικά χώρα που κάνει άνετη, ασφαλή και ευχάριστη την επίσκεψη του τουρίστα.
Πριν μερικές μέρες ,στο The Met Hotel πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του προορισμού που οργανώθηκε από την επίτιμο πρόξενο της Ιορδανίας στη Θεσσαλονίκη Δέσποινα Μαντά και τον Δημήτρη Λαζαρίδη υπεύθυνο μάρκετινγκ και προβολής της Ιορδανίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Παραβρέθηκαν υψηλόβαθμα στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού της Ιορδανίας και της Royal Jordanian, του εθνικού αερομεταφορέα της χώρας. Καλεσμένοι ήταν τουριστικοί πράκτορες, φίλοι της χώρας και δημοσιογράφοι.
Στην παρουσίαση του ο Δημήτρης Λαζαρίδης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην φιλικότητα του προορισμού προς τους επισκέπτες, ιδιαίτερα στους Έλληνες, καθώς χιλιάδες Ιορδανοί έχουν σπουδάσει την Ελλάδα ενώ υπάρχουν και πολλοί μικτοί γάμοι που κάνουν στενότερες τις σχέσεις ανάμεσα στους δυο λαούς. «Μην παραξενευτείτε αν δείτε πινακίδες σε καταστήματα του Αμάν που λένε «αν είστε Έλληνας έκπτωση 20%»» είπε ο κ. Λαζαρίδης.
Ο εκπρόσωπος του Οργανισμού Τουρισμού της Ιορδανίας κάλεσε τους τουριστικούς πράκτορες να βάλουν την Ιορδανία στα προγράμματα τους. Όπως χαρακτηριστικά είπε «είμαστε εδώ να σας υποστηρίξουμε και να σας στηρίξουμε. Ξεχάστε τις παλιές πρακτικές, κάντε κάτι καινούργιο. Η Ιορδανία είναι προορισμός της νέας εποχής και προσφέρει τα πάντα».
Η Royal Jordanian πέρασε δύσκολα στην περίοδο της πανδημίας καθώς για 15 μήνες διέκοψε τις πτήσεις της προς την Ευρώπη. Στο διάστημα αυτό αναδιοργανώθηκε, ανανέωσε το μπραντ της, ενώ βρίσκεται σε φάση διπλασιασμού του στόλου της και την ανανέωση του με καινούργια αεροσκάφη. Όταν ολοκληρωθεί η παραλαβή των αεροσκαφών, ο στόλος της θα αποτελείται από 43 αεροσκάφη τελευταίας γενιάς».
Η αεροπορική εταιρεία πετά πλέον σε 45 προορισμούς, ανάμεσα στους οποίους και η Αθήνα με τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα. Ένας από τους βασικούς ρόλους της εταιρείας είναι να μεταφέρει τουρίστες προς την Ιορδανία, στηρίζοντας καταλυτικά την εθνική στρατηγική τουρισμού της χώρας.
Ωστόσο λείπει η απευθείας σύνδεση του Αμάν με τη Θεσσαλονίκη, κάτι που θα διευκόλυνε την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Ιορδανία. Κάτι τέτοιο είχε συμβεί πριν την πανδημία όταν η Ryanair είχε δρομολογήσει απευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Αμάν. Τότε αρκετά τουριστικά γραφεία έβαλαν στο πρόγραμμα τους την Ιορδανία, αλλά και πολλοί μεμονωμένοι από τη Βόρεια Ελλάδα επισκέφτηκαν την Ιορδανία. Η αποκατάσταση της απευθείας σύνδεσης θα έδινε πολλές λύσεις. Αυτό ήταν και το βασικό αίτημα των τουριστικών πρακτόρων που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, το οποίο εκφράστηκε από τον ιδιοκτήτη του Silver Holidays Στέφανο Χατζημανώλη.
Αμέσως μετά την παρουσίαση ακολούθησε ένα εξαιρετικό δείπνο με τι άλλο, με γεύσεις Ιορδανίας.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments