Τα σχόλια και οι κριτικές που διαβάζουμε στη σελίδα της Tripadvisor, της Booking και άλλων παρόμοιων σελίδων για κρατήσεις ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών υπηρεσιών, είναι πολύ χρήσιμα σε όλους και παίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός ξενοδοχείου από τους ταξιδιώτες. Πλέον δεν αρκεί μόνο η κατηγορία ενός ξενοδοχείου για να το επιλέξεις, αλλά και τα σχόλια των πελατών που διαβάζεις όπως και η βαθμολογία που προκύπτει από αυτά.
Οι κριτικές είναι χρήσιμες και στα ξενοδοχεία, καθώς επιβραβεύονται οι καλές υπηρεσίες που προσφέρουν και οδηγούν σε περισσότερες κρατήσεις.
Ωστόσο κάποιοι ταξιδιώτες τα χρησιμοποιούν για να εκβιάσουν τα ξενοδοχεία προκειμένου να πετύχουν κάποια επιπλέον οφέλη. Και μάλιστα το κάνουν συστηματικά.
Ζητούν μεγάλη έκπτωση στο λογαριασμό προκειμένου να μην γράψουν αρνητικά σχόλια για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή κατάλυμα. Άλλοι ζητούν επιπλέον δωρεάν διανυκτερεύσεις, ή late check in, ή δωρεάν πρωϊνό, ή δωρεάν πάρκινγκ και πολλά ακόμη, απειλώντας πως αν δεν τα πάρουν θα γράψουν αρνητικά σχόλια για το ξενοδοχείο και θα βάλουν χαμηλή βαθμολογία.
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι υπεύθυνοι των ξενοδοχείων υποκύπτουν στον εκβιασμό καθώς φοβούνται πως αρνητικά σχόλια θα οδηγήσουν σε λιγότερες κρατήσεις και θα κινδυνεύσει η φήμη του ξενοδοχείου.
Για κάποια ξενοδοχεία είναι τόσο σημαντικά τα σχόλια, ώστε κάθε φορά που ανεβαίνει κάτι αρνητικό, επικοινωνούν με αυτόν που το έγραψε και ζητούν είτε να το κατεβάσει είτε να το διορθώσει υποσχόμενοι κάποιες δωρεάν διανυκτερεύσεις.
Ο ξενοδόχοι ανησυχούν κυρίως για τα σχόλια που γράφονται στη σελίδα της Booking. Και αυτό γιατί στη συγκεκριμένη σελίδα δεν μπορείς να γράψεις σχόλιο για κάποιο ξενοδοχείο αν δεν μείνεις σ΄αυτό, σε αντίθεση με άλλες σελίδες όπως η Tripdvisor που γράφει όποιος θέλει, είτε μείνει στο ξενοδοχείο είτε όχι.
Ευάλωτα σε τέτοιους εκβιασμούς είναι κυρίως τα μικρά ξενοδοχεία και καταλύματα ή τα καινούργια καθώς έχουν λίγα σχόλια οπότε κάποιο αρνητικό επηρεάζει δραματικά την βαθμολογία Αντίθετα τα μεγάλα ή παλιά ξενοδοχεία και καταλύματα που έχουν συλλέξει εκατοντάδες ή χιλιάδες σχόλια, τα λίγα αρνητικά χάνονται μέσα στον όγκο.
Στον κατάλογο των «εκβιαστών» προστέθηκαν τα τελευταία χρόνια και οι αυτοαποκαλούμενοι influencer ή ταξιδιωτικοί συντάκτες. Αφού στην αρχή εκλιπαρούν για ένα δωρεάν δωμάτιο σε ξενοδοχείο, όταν δεν το πάρουν αρχίζουν τα υπονοούμενα ή τις απειλές ότι θα γράψουν άσχημα πράγματα στη σελίδα τους, σελίδα που πιθανόν δεν διαβάζουν ούτε οι ίδιοι…
Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments