Καθώς οι Κινέζοι τουρίστες ήταν οι καλύτεροι πελάτες του ευρωπαϊκού τουρισμού, αφού τους έβλεπες παντού και πάντα, οι ευρωπαίοι του τουρισμού προετοιμάζονται για να τους υποδεχθούν ξανά όταν τελειώσει ο εφιάλτης της πανδημίας.
Έτσι η μεγάλη ξενοδοχειακή εταιρεία Deutsche Hospitality, κάτω από την οποία λειτουργούν πέντε ξενοδοχειακά μπραντ με περίπου 150 ξενοδοχεία, αποφάσισε να προσφέρει στους κινέζους πελάτες της ειδικές υπηρεσίες κοντά στα δικά τους γούστα.
Για παράδειγμα, στο ξενοδοχείο θα είναι διαθέσιμες οι κινέζικες διαδικτυακές πλατφόρμες, θα γίνονται δεκτές κινεζικές μέθοδοι πληρωμής, στο δωμάτιο θα υπάρχει επιστολή καλωσορίσματος στα κινέζικα, στην τηλεόραση θα υπάρχουν κινεζικά κανάλια, πρόσθετες υπηρεσίες φαγητού και ποτού θα είναι διαθέσιμες, θα υπάρχει επιλογή τσαγιού και καφέ στο δωμάτιο, γλωσσικός οδηγό και Κινέζικο προσωπικό.
Για το λόγο αυτό θα γίνει ειδική εκπαίδευση στο προσωπικού.
Σημαντική λεπτομέρεια: Από το 2019 η Deutsche Hospitality εξαγοράστηκε από κινέζικο όμιλο ξενοδοχείων.

guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments