Στη χώρα μας είναι πολύ πιο εύκολο να αποκτήσεις ένα τουριστικό κατάλυμα ή ξενοδοχείο παρά τουριστική συνείδηση. Να νιώσεις δηλαδή την έννοια της φιλοξενίας. Έτσι πολλά ευτράπελα έχουν καταγραφεί από τότε που στην Ελλάδα ο τουρισμός έγινε μια επιχειρηματική δραστηριότητα. Ευτράπελα που ευτυχώς σταδιακά λιγοστεύουν καθώς νέοι άνθρωποι μπαίνουν στο χώρο της φιλοξενίας που έχουν βελτιώσει θεαματικά την κατάσταση.
Ωστόσο τα ενίοτε εξοργιστικά ευτράπελα δεν έχουν εξαφανιστεί τελείως. Δείτε τι συνέβη πριν μερικές μέρες σε κατάλυμα στη Μεταμόρφωση της Χαλκιδικής. Οικογένεια από την Αθήνα, αφού είδε ωραίες φωτογραφίες και διάβασε καλές κριτικές στο διαδίκτυο έκλεισε ένα οικογενειακό δωμάτιο για μια εβδομάδα.
Ωστόσο όταν έφτασε στο κατάλυμα διαπίστωσε πως τα πράγματα δεν ήταν έτσι όπως φαίνονταν στις φωτογραφίες. Ήταν πολύ χειρότερα. Επιπλέον η ιδιοκτήτρια απαίτησε προεξόφληση από τη δεύτερη μέρα, και μάλιστα τα χρήματα μαύρα πλην των δυο πρώτων ημερών για τις οποίες θα κόβονταν απόδειξη.
Σε κάθε μήνυμα που έστελνε η οικογένεια στην ιδιοκτήτρια για βελτίωση των συνθηκών διαμονής , (καθαρότητα, σεντόνια κλπ) δεν έπαιρνε απάντηση. Άφαντη η ιδιοκτήτρια. Όταν όμως «τόλμησε» η οικογένεια να γράψει κριτική στη google  για το συγκεκριμένο κατάλυμα και να το βαθμολογήσει με ένα αστέρι, η ιδιοκτήτρια εμφανίστηκε επιτέλους απαντώντας με το εξής μήνυμα: «από αύριο ούτε πετσέτες, ούτε σεντόνια, ούτε καθαριότητα (φώτο)».
Και μη χειρότερα…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments