Τι γνωρίζει κάποιος ξένος για την Ελλάδα; Μόνο τη λέξη Μ@λ@κας και τον φραπέ, τον οποίο παρουσιάζει ως το εθνικό μας ποτό (national drink). Αυτό υποστηρίζει το νέο βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο οποίος θεωρητικά υπάρχει για να προβάλει την πόλη ως τουριστικό προορισμό.
Για τον Οργανισμό η Ελλάδα είναι μ@λ@κας και φραπέ, προφανώς κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.
Ο τουριστικός κόσμος της Θεσσαλονίκης είναι εξοργισμένος. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος Οργανισμός δυσφημεί την πόλη με τις ερασιτεχνικού επιπέδου καμπάνιες του.
Ο συγκεκριμένος Οργανισμός ποτέ δεν έπεισε ότι ενδιαφέρεται να προβάλει τη Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προορισμό. Ποτέ δεν παρουσίασε ένα στρατηγικό σχέδιο για την προβολή της Θεσσαλονίκης. Ξοδεύει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για δράσεις που μόνο στόχο έχουν τις φωτογραφίες και τα δελτία τύπου, ώστε να προβάλλονται τα πολιτικά πρόσωπα που τον διοικούν (βλέπε Πατουλίδου).
Έτσι η Θεσσαλονίκη παραμένει ένας ασήμαντος προορισμός στον τουριστικό χάρτη της Ευρώπης.
Πόσο κρίμα…

Δείτε το βίντεο: https://www.facebook.com/thessalonikitravel/videos/664624118945444

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments