Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εμφανίζεται πρώτη Περιφέρεια της Ελλάδας σε επισκεψιμότητα, αντιπροσωπεύοντας το 22% των επισκέψεων που καταγράφηκαν σε όλη τη χώρα. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία οι διεθνείς επισκέψεις στην περιοχή έφτασαν τα 7,8 εκατομμύρια, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 22%, ενώ οι εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 35% και έφτασαν τα 2,3 δισ. ευρώ.
Μια από τις αγορές που στηρίζουν ιδιαίτερα την Κεντρική Μακεδονία με ολοένα και αυξημένες αφίξεις κάθε έτος είναι και το Ισραήλ, όπου παρουσιάστηκαν τα θεματικά τουριστικά προϊόντα που προσφέρει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στη διεθνή τουριστική έκθεση “International Mediterranean Tourism Market” (ΙΜΤΜ), που πραγματοποιήθηκε στο Τελ Αβίβ. Σχεδόν ένα εκατομμύριο Ισραηλινοί έκαναν διακοπές το 2019 στην Ελλάδα, ενώ οι επισκέπτες του περίπτερου της Κεντρικής Μακεδονίας έδειξαν ιδιαίτερο και στοχευμένο ενδιαφέρον για μορφές θεματικού τουρισμού, που έχουν σχέση με τη φύση και τις υπαίθριες δραστηριότητες.
Με σημείο αναφοράς τη Θεσσαλονίκη λόγω των ιστορικών δεσμών που συνδέουν τις δύο περιοχές, οι Ισραηλινοί τουριστικοί πράκτορες ενδιαφέρθηκαν για εκδρομές σε όλους τους προορισμούς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που προσφέρονται για ορειβασία, ράφτινγκ, αναρρίχηση, πεζοπορία, ιππασία, ποδηλασία στο βουνό και άλλες μορφές τουρισμού.

Ιδιαίτερα επιτυχημένη ήταν και η παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Κεντρικής Μακεδονίας σε τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους της γαλλικής αγοράς σε ειδική εκδήλωση (workshop) που πραγματοποιήθηκε στο Μπορντώ της Γαλλίας. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρόσκληση της διαχειρίστριας εταιρίας του αεροδρομίου του Μπορντώ, με την ευκαιρία της πρώτης απευθείας πτήσης που θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με το Μπορντώ από τα τέλη του Μαρτίου μέσω της αεροπορικής εταιρείας Ryanair. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στην εν λόγω εκδήλωση μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού της Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ Γαλλίας. Στο workshop υλοποιήθηκαν 61 προκαθορισμένα ραντεβού με μεγάλους τουριστικούς πράκτορες της τοπικής γαλλικής αγοράς, στους οποίους παρουσιάστηκε το πολυποίκιλο και πολυθεματικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Η προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας τέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για μία ακόμη χρονιά στη διεθνή τουριστική έκθεση “Holiday and Spa Expo” στη Σόφια της Βουλγαρίας. Οι Βούλγαροι τουρίστες, που εξακολουθούν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των επισκεπτών της Κεντρικής Μακεδονίας, έδειξαν ενδιαφέρον όχι μόνο για τους δημοφιλείς προορισμούς της περιοχής μας που προσφέρουν το προϊόν «ήλιος-θάλασσα», αλλά και για ήσυχες διακοπές σε πιο απόμερους προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας, στους οποίους μπορούν να συνδυάσουν και άλλες μορφές τουρισμού, όπως ο θρησκευτικός τουρισμός.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Πραγματοποιώντας στοχευμένες εκδηλώσεις και συμμετέχοντας στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις, θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Κεντρικής Μακεδονίας ως ενός πολυποίκιλου και πολυθεματικού τουριστικού προορισμού, που προσφέρει στους επισκέπτες μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες. Τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας και του ΙΝΣΕΤΕ τα τελευταία τέσσερα χρόνια πιστοποιούν ότι η Κεντρική Μακεδονία έχει καταφέρει να βρίσκεται στην πρώτη θέση των διεθνών αφίξεων και έχει επιτύχει θεαματική αύξηση των εσόδων από τον τουρισμό», υπογράμμισε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.

Πείτε τη γνώμη σας

avatar