4,36 εκατομμύρια τουρίστες επισκέφτηκαν το Βερολίνο τους πρώτους έξι μήνες του έτους και πραγματοποίησαν περίπου 11,15 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της πόλης. Αυτό φαίνεται από τα στοιχεία που δημοσίευσε χθες η στατιστική υπηρεσία του Βερολίνου – Βρανδεμβούργου.
Αυτό αντιπροσωπεύει σε αφίξεις περίπου το 65% και σε διανυκτερεύσεις το 70%, σε σχέση με το 2019 τελευταία χρονιά πριν την πανδημία.
Με μερίδιο 64% στις διανυκτερεύσεις, οι Γερμανοί επισκέπτες παραμένουν η σημαντικότερη αγορά του Βερολίνου. Ωστόσο, όλο και περισσότεροι ξένοι επισκέπτες επιστρέφουν στην γερμανική πρωτεύουσα. Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Ισπανία ήταν από τις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ οι ΗΠΑ ήταν η ισχυρότερη αγορά εκτός Ευρώπης.
Ο Burkhard Kieker, διευθυντής του Οργανισμού τουρισμού της πόλης Visit Berlin δήλωσε σχετικά: «Οι τουρίστες επιστρέφουν στο Βερολίνο. Αυτό είναι καλό σημάδι. Το Βερολίνο δεν έχει χάσει τίποτα από την ελκυστικότητά του. Το πρόγραμμα Restart για την ανάκαμψη του τουρισμού που υλοποίησε το Visit Berlin συνέβαλε καθοριστικά σε αυτούς τους εντυπωσιακούς αριθμούς».
Η γερμανική πρωτεύουσα είναι σταθερή και διεθνώς: Ως προορισμός, το Βερολίνο είχε ποσοστό πληρότητας ξενοδοχείων 80,4% τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Σε σύγκριση με άλλες πόλεις του εξωτερικού, το Βερολίνο είναι μπροστά από τη Λισαβόνα (80,1%), το Παρίσι (80,0 %), τη Νέα Υόρκη (79,6%), το Λονδίνο (78,5%) και πίσω από τη Βαρκελώνη (84,3%).
Οι αριθμοί επισκεπτών για τα τουριστικά αξιοθέατα του Βερολίνου παρουσίασαν επίσης θετική τάση κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Σύμφωνα με το εργαλείο έρευνας αγοράς «Visitor Insight», οι αριθμοί επισκεπτών στα θέατρα ήταν σχεδόν στο επίπεδο του 2019. Μουσεία, μνημεία και τουριστικά αξιοθέατα ανέφεραν μόλις 25% λιγότερους επισκέπτες σε σχέση με το 2019. Ο Ιούνιος ήταν ένας ιδιαίτερα δυνατός μήνας για αυτούς.
Το visitBerlin πραγματοποίησε πολλές διαφημιστικές εκστρατείες για να βοηθήσει στην επανεκκίνηση της τουριστικής και συνεδριακής οικονομίας του Βερολίνου. Η καλοκαιρινή εκστρατεία «Επισκεφτείτε τον κόσμο του Βερολίνου» ανοίγει αυτή τη στιγμή την όρεξη για μια επίσκεψη στο Βερολίνο και στρέφει την προσοχή στην καλοκαιρινή σεζόν της γερμανικής πρωτεύουσας. Οι δράσεις μάρκετινγκ για το «Going local Berlin» εντείνονται. Από τον Απρίλιο, το roadshow των media του visitBerlin περιοδεύει Ευρώπη και Αμερική για να εξοικειώσει τους δημοσιογράφους του κόσμου με ειδήσεις που σχετίζονται με το Βερολίνο.
Η εκστρατεία προσέλκυσης συνεδρίων «Tell me, Berlin» αναπτύχθηκε για να ενισχύσει το τμήμα συνεδρίων. Περίπου 800 συμμετέχοντες από την ταξιδιωτική βιομηχανία και τον τομέα των συνεδρίων αναμένεται να βρεθούν στο Βερολίνο τις προσεχείς μέρες σε μια διεθνή εκδήλωση για τον τουρισμό και την βιομηχανία των εκδηλώσεων που προετοιμάζεται εντατικά εδώ και καιρό.

guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments