Το ίντερνετ είναι ένα πολύ καλό εργαλείο στον τουρισμό προκειμένου αυτοί που προσφέρουν τουριστικά προϊόντα να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές. Ωστόσο προσοχή. Στο ίντερνετ πάσης φύσεως επιτήδειοι βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρό.

Όταν πλησιάζει μια μικρή ή μεγάλη τουριστική περίοδος όπως αυτή του Πάσχα, το διαδίκτυο κατακλύζεται από προφορές για τουριστικά προϊόντα. “Μόνο για σήμερα” “Έμειναν μόνο 2 θέσεις” “η φθηνότερη τιμή της αγοράς» είναι μερικά από αυτά τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι προσπαθώντας να κάνουν κάποιον να πάρει την απόφασή του άμεσα και να κάνει κράτηση.

Πόσο όμως ισχύουν όλα αυτά; Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, διαπίστωσε πως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Σχεδόν το 70% των ιστοσελίδων που ελέγχθηκαν
παρουσιάζουν τιμές χαμηλότερες από αυτές που τελικά χρεώνεται ο καταναλωτής καθώς μετά το κλείσιμο ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει εξτρά χρεώσεις πολλές φορές αφού φτάσει στον προορισμό του πχ δημοτικοί φόροι, φόρος διανυκτέρευσης, ΦΠΑ κλπ.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι στο ένα πέμπτο των περιπτώσεων, η προσφορά δεν ήταν και τόσο προσφορά αλλά η κανονική τιμή.

Επίσης το ονειρεμένο δωμάτιο ξενοδοχείου της φωτογραφίας στο ίντερνετ έμεινε ένα όνειρο καθώς το δωμάτιο που πήρες δεν είχε καμιά σχέση με τη φωτογραφία.

Γι΄αυτό λοιπόν προσοχή. Στον τουρισμό το φτηνό πολλές φορές στοιχίζει ακριβά. Χρειάζεται καλή έρευνα πριν προχωρήσετε σε κράτηση. Μην εντυπωσιάζεστε από πομπώδης πρόσφορες τουλάχιστον πριν τις ερευνήσετε διεξοδικά.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments