Στις Ευρωπαϊκές χώρες, ο καβγάς συνεχίζεται για τα βάουτσερ που δίνουν στους πελάτες τους οι αεροπορικές εταιρείες αντί επιστροφής χρημάτων για πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω της κρίσης που δημιούργησε ο Κορωνοϊός.
Δώδεκα χώρες, μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανάμεσα τους η Ελλάδα και η Κύπρος, έχουν νομοθετήσει υπέρ του βάουτσερ προκειμένου να καλύψουν νομικά τις αεροπορικές εταιρείες. Ωστόσο καθώς οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί υπερτερούν των εθνικών, οι 12 αυτές χώρες ζητούν με επιστολή τους από την Κομισιόν, να αναστείλει προσωρινά τους ισχύοντες κανονισμούς που προβλέπουν επιστροφή χρημάτων μέσα σε εφτά μέρες από την ακύρωση της πτήσης και να θεσμοθετήσει τα βάουτσερ μέχρι να επανέλθουμε στην κανονικότητα. Προς την ίδια κατεύθυνση πιέζουν και οι αεροπορικές εταιρείες.
Ωστόσο, οι οργανώσεις προστασίας καταναλωτών απειλούν με αγωγές ενώ δικηγορικές εταιρείες οργανώνουν τους παθόντες προκειμένου να προσφύγουν ομαδικά στη δικαιοσύνη κατά συγκεκριμένων αεροπορικών εταιρειών.
Στο μεταξύ κάποιοι καταγγέλλουν πως αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούν να πουλούν εισιτήρια για πτήσεις που γνωρίζουν πως αυτές δεν θα πραγματοποιηθούν. Κατηγορούν τις αεροπορικές εταιρείες πως βγήκαν έναν τρόπο να μαζεύουν χρήματα.
Θυμίζουμε ότι περίπου από τις 15 Μαρτίου και μετά, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, σταμάτησαν να επιστρέφουν χρήματα στους πελάτες τους για πτήσεις που ακυρώθηκαν. Αν αυτού προτείνουν ένα βάουτσερ ισόποσης ή μεγαλύτερης αξίας για μελλοντική κράτηση, διάρκειας ενός έτους έως 18 μηνών. Ακόμη και αεροπορικές εταιρείες που ισχυρίζονται πως επιστρέφουν χρήματα, επικαλούνται ελειψη προσωπικού λόγω κορωνοϊού και προαναγγέλλουν πως η επιστροφή θα καθυστερήσει πολλούς μήνες. Πόσα είναι τα χρήματα που δεν επιστρέφουν οι αεροπορικές εταιρείες; Οι εκτιμήσεις αναφέρουν μεταξύ 40 και 50 δισεκατομμύρια.
Βλέποντας την καταστροφή που επέρχεται, προτίμησαν να κρατήσουν αυτά τα χρήματα για να επιβιώσουν, και παράλληλα να κρατήσουν σίγουρους πελάτες για αργότερα. Ωστόσο αυτό προκαλεί μεγάλες αντιδράσεις σε όλο τον κόσμο.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments