Αν και πέρασε πάνω από ένας χρόνος, είναι πάρα πολλοί αυτοί που δεν έχουν λάβει ακόμη τα χρήματα τους από αεροπορικά εισιτήρια που δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν λόγω της κατάστασης που δημιούργησε η πανδημία.
Αντ’ αυτού έλαβαν ισόποσο βάουτσερ ή τη δυνατότητα να αλλάξουν την κράτηση τους χωρίς χρέωση. Οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ζήτησαν κατ’ επανάληψη από τις αεροπορικές εταιρείες και τις εθνικές αρχές να φροντίσουν το ζήτημα και μόλις πριν μερικές μέρες 15 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης, δεσμεύτηκαν πως από δω και πέρα θα επιστρέφουν τα χρήματα μέσα στο διάστημα που ορίζουν οι κανονισμοί, δηλαδή 14 μέρες.
Ωστόσο μια απόφαση της βρετανικής επιτροπής ανταγωνισμού (Competition and Markets Authority) μπερδεύει τα πράγματα. Η συγκεκριμένη επιτροπή που ερευνά το θέμα εδώ και μήνες, έκρινε πως ο υπάρχον κανονισμός για επιστροφή χρήματων δεν προβλέπει κάτι για περιπτώσεις υγειονομικής κρίσης. Συγκεκριμένα ο κανονισμός προβλέπει ότι οι ταξιδιώτες έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών, όταν μια αεροπορική εταιρεία με δική της υπαιτιότητα ακυρώσει μια πτήση, ωστόσο ο κανονισμός δεν προβλέπει την περίπτωση όταν η πτήση δεν ακυρώνεται, αλλά οι επιβάτες εμποδίζονται λόγω υγειονομικών περιορισμών να ταξιδέψουν.
Οπότε λόγω της ασάφειας των κανονισμών έκρινε πως οι αεροπορικές εταιρείες Ryanair και British Airways, για τις οποίες έγινε η έρευνα, δεν υποχρεούνται να επιστρέψουν τα χρήματα για εισιτήρια που δεν χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των υγειονομικών περιορισμών.
Η βρετανική επιτροπή ανταγωνισμού έκλεισε το φάκελο και οι δυο αεροπορικές εταιρείες Ryanair και British Airways, πανηγυρίζουν.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments