Η “Διπλωματία των Πόλεων”, η σημαντική δράση του Δήμου Θεσσαλονίκης που εδώ και τέσσερα χρόνια περίπου, προβάλει και προωθεί τη Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προορισμό, πήγε πρόσφατα και στο Άμστερνταμ. Όπως και τις δεκατέσσερις προηγούμενες φορές, έγινε η επίσημη παρουσίαση της πόλης ενώ ακολούθησαν κατ ιδίαν συναντήσεις με Ολλανδούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους. Ωστόσο στο Άμστερνταμ, οι άνθρωποι του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Γραφείου Διεκδίκησης Συνεδρίων ( TCB ), αλλά και της Aegean Airlines που είναι και ο μέγας χορηγός της Διπλωματίας, “ανέβασαν στροφές” και πραγματοποίησαν δύο επιπλέον παράλληλες δράσεις. Στην πρώτη συναντήθηκαν με τον ΠεριφερειακόςΔιευθυντής Ευρώπης της ICCA (International Congress and Convention Assosiacion) David Bodor.

Όπως δήλωσε στα Omorfa Taxidia πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau Γιάννης Ασλάνης: ” Συναντηθήκαμε με τον διευθυντή του ICCA, έναν πολύ σημαντικό παγκόσμιο φορέα συνεδρίων ο οποίος έχει μια τεράστια βάση δεδομένων για όλα τα συνέδρια που γίνονται παγκοσμίως, από όπου και το TCB αντλεί στοιχεία για να μπορέσει να διεκδικήσει συνέδρια για τη Θεσσαλονίκη. Επιπλέον ανακοινώνει -σύμφωνα με τα στοιχεία του- την παγκόσμια κατάταξη όλων των προορισμών. Η δίωρη συνάντησή μας ήταν άκρως εποικοδομητική  αφού συζητήθηκαν θέματα όπως πόσο σημαντική είναι η αγορά των συνεδρίων ώστε να τις υιοθετήσει ένας προορισμός κ.α.” ενώ ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας πρόσθεσε : “Έγινε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνάντηση με τον κ. Bodor, ο οποίος μας έδειξε τη στρατηγική την οποία θα πρέπει να ακολουθήσουμε και να στήσουμε, γιατί αυτά τα τρία πρώτα “άγουρα” χρόνια, προσπαθούσαμε να στήσουμε το TCB και να κυνηγήσουμε ουσιαστικά οτιδήποτε περνούσε από μπροστά μας. Από εδώ και πέρα όμως πρέπει να αναπτύξουμε μια πιο συγκεκριμένη στρατηγική και στόχευση. Εκτιμώ ότι η κουβέντα που κάναμε μαζί του, μας βοήθησε ώστε να βρούμε το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε. Είναι όμως πολύ σημαντικό, ότι όλοι αυτοί οι διεθνείς παίκτες και εταίροι στο κομμάτι του MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Events), πρέπει να μας ξέρουν, να μας γνωρίζουν καλύτερα, να ακούνε για τη Θεσσαλονίκη δίνοντάς μας μια μακρόπνοη προοπτική. Η εντύπωση που αποκόμισε από εμάς ήταν άκρως θετική, ενώ τον καλέσαμε να έρθει στη Θεσσαλονίκη, στη  Philoxenia αν είναι εφικτό και να λάβει μέρος σε ένα workshop. Θεωρώ πως αποτελεί προτεραιότητα για τους ανθρώπους του τουρισμού της πόλης και ειδικά αυτοί που εμπλέκονται με τα συνέδρια, να ακούνε τις γνώμες και τις απόψεις από το εξωτερικό.”

Στη δεύτερη δράση, η Ελληνική αποστολή αποτελούμενη από τον Σπύρο Πέγκα ( Δήμος Θεσσαλονίκης), Γιάννη Ασλάνη (TCB), Ειρήνη Σιδηροπούλου ( Aegean Airlines), αλλά και ο Εφραίμ Κυριζίδη ( εκπρόσωπο της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Θεσσαλονίκης), προσκλήθηκαν και μίλησαν στο δημοτικό ραδιόφωνο του Άμστερνταμ και την εκπομπή  Hellas Pindakass. Την επιμέλεια και παρουσίαση της  εβδομαδιαίας εκπομπής με μεγάλη ακροαματικότητα κυρίως στην Ελληνική κοινότητα της Ολλανδίας, αλλά και του Καναδά έχει ο Νίκος Κουλούσιος. Οι καλεσμένοι ανέπτυξαν για άλλη μια φορά τους στόχους αλλά και τις δράσεις της “Διπλωματίας Πόλεων”. H  Hellas Pindakaas είναι επίσης μια ιστοσελίδα που ξεπήδησε μέσα από την ραδιοφωνική εκπομπή. Όπως είπε ο κ. Κουλούσιος : “ Θέλουμε να ενισχύσουμε την ραδιοφωνική εμπειρία με ακόμη πιο διαδραστικό περιεχόμενο. Από την καρδιά της Ευρώπης, το όμορφο Άμστερνταμ, φέρνουμε στις οθόνες όλων, ειδήσεις που καλύπτουν την ελληνική και την ολλανδική επικαιρότητα, άρθρα και βίντεο, χρήσιμες πληροφορίες κ.α Στόχος μας, πέρα από την ενημέρωση, την ψυχαγωγία και τη σύσφιξη των σχέσεων ανάμεσα σε διαφορετικές κοινότητες, είναι να δώσουμε το ελληνικό στίγμα στον πολυπολιτισμικό καμβά της Ολλανδίας, δίνοντας βήμα στους χιλιάδες Έλληνες και Ελληνίδες ” 

 

Πείτε τη γνώμη σας

Σχολιάστε πρώτος!

avatar