Η πρωτοφανής αναστάτωση που βιώνει ο τουριστικός και ταξιδιωτικός τομέας, αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο των τουριστικών γραφείων ως πραγματικοί σύμβουλοι των ταξιδιωτών, αλλά και αυτοί που θα λύσουν ενδεχόμενα προβλήματα, που στις παράξενες μέρες μας είναι πάρα πολλά.
Καθώς τα δεδομένα αλλάζουν κάθε μέρα, τα τουριστικά γραφεία αποτελούν ίσως τις μοναδικές πηγές ενημέρωσης του κόσμου για το τι πραγματικά συμβαίνει με τα κάθε είδους ταξίδια, τι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν, ποιοι προορισμοί είναι ανοιχτοί, σε ποιους ισχύει η καραντίνα και τόσα άλλα.
Τα τουριστικά γραφεία που λόγω της κρίσης λειτουργούν πλέον με ελάχιστο προσωπικό κάνοντας αγώνα επιβίωσης, δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα για πληροφόρηση σχετικά με ενδεχόμενα ταξίδια. Οι κυριότερες απορίες αφορούν στα αεροπορικά ταξίδια, καθώς και τι ισχύει στις χώρες που θέλουν να ταξιδέψουν. Επίσης οι απορίες αφορούν σε ποια ξενοδοχεία είναι ανοικτά, τι ισχύει με χώρους τουριστικού ενδιαφέροντος όπως μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους και άλλα πολλά.

Όπως μας είπε ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Βύρων Θεολόγης: «Εκατοντάδες εργατοώρες ξοδεύουμε για να απαντήσουμε στα ερωτήματα, καθώς κάποια από αυτά θέλουν ώρες ψάξιμο. Ωστόσο τα τουριστικά γραφεία το κάνουν με μεγάλη υπευθυνότητα και συναίσθηση της ευθύνης τους, χρησιμοποιώντας τα δικά τους κανάλια ενημέρωσης ή ανταλλάσσοντας πληροφορίες με συναδέλφους στην Ελλάδα και το εξωτερικό».
«Ζούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση» μας είπε ο κ. Θεολόγης, « αλλά ο πελάτης μας θα πρέπει να είναι σίγουρος πως όταν ταξιδεύει μέσα από ένα τουριστικό γραφείο, μας έχει δίπλα του κάθε ώρα και κάθε στιγμή 24/7 και δεν είναι μόνος σε κάθε απρόοπτο που θα του τύχη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού».

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments