Καθώς οι τουρίστες θα είναι το φετινό καλοκαίρι ίσως λιγότεροι και από το περσινό πρώτο καλοκαίρι της πανδημίας, ένας αδυσώπητος πόλεμος εξελίσσεται εδώ και βδομάδες στο διαδίκτυο, ανάμεσα στους μεσογειακούς προορισμούς, καθώς επιτίθενται ο ένας στους εν δυνάμει τουρίστες του άλλου.
Καλώς ή κακώς, το διαδίκτυο γνωρίζει προς τα που στρέφεται το ενδιαφέρον του καθενός για τις διακοπές του καλοκαιριού. Το γνωρίζει καταγράφοντας τις αναζητήσεις που κάνει ο καθένας στο διαδίκτυο. Έτσι για παράδειγμα, προορισμοί από την Ισπανία βομβαρδίζουν με διαφημίσεις εν δυνάμει τουρίστες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για προορισμούς της Ελλάδας ή της Τουρκίας και το αντίστροφο. Η φετινή πίτα θα είναι μικρή και ο καθένας θέλει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι. Αυτό συμβαίνει μέσω εξειδικευμένων εταιρειών ψηφιακού μάρκετινγκ που γνωρίζουν όλα αυτά τα στοιχεία και πως να τα αξιοποιήσουν.
Μεγάλο παιχνίδι γίνεται και με τα βάουτσερ, που έχουν από πέρσι στα χέρια τους δεκάδες χιλιάδες άτομα στην Ευρώπη, που έκλεισαν διακοπές οι οποίες λόγω πανδημίας ακυρώθηκαν και αντί επιστροφής χρημάτων πήραν στα χέρια τους ενα ισόποσο βάουτσερ.
Οι εταιρείες που προαναφέραμε, άγνωστο πως, έχουν στα χεριά τους τις λίστες όχι μόνο αυτών που έχουν στα χέρια τους τα βάουτσερ, άλλα και για ποιον προορισμό ήταν να ταξιδέψουν πέρσι. Έτσι τους βομβαρδίζουν ανάλογα με διαφημίσεις και προσφορές από προορισμούς για τους οποίους δουλεύουν
Σ΄αυτά τα επίπεδα έχει φτάσει το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό που είναι απολύτως στοχευμένο, την ώρα που στη χώρα μας διάφοροι προορισμοί περιμένουν ανυπόμονα πότε θα ξεκινήσουν οι τουριστικές εκθέσεις να μοιράσουν κανένα φυλλάδιο…

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments