Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την ΕΠΟΤ Tourism Think Tank το “Digital Marketing Workshop” για επιχειρήσεις και ξενοδοχεία στη Νέα Πτέρυγα του Νεστοριδείου Μελάθρου στη Ρόδο, με συν-διοργανωτές το δίκτυο Europe Direct της ΑΝΔΩ και το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου.
Το παρακολούθησαν στελέχη από τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων στο χώρο της φιλοξενίας.

Οι ενότητες που ανέπτυξαν οι εισηγητές, όλοι τους εκλεκτά μέλη της ΕΠΟΤ, ήταν:
-Κύρος Ασφής- digital marketing consultant με μεγάλη εμπειρία και ειδίκευση στο χώρο της Φιλοξενίας:
• Εισαγωγή για το Τουριστικό Μάρκετινγκ με έμφαση στο Digital
• Βασικά components του Digital Marketing
• Τα 5 στάδια του ταξιδιού
• Digital Marketing και Direct Bookings
• Τρόπος επιλογής συνεργάτη που θα αναλάβει το Digital Marketing
• Content Strategy & Social Media Organic
• Εισαγωγή στις μορφές περιεχομένου
• Blog articles και SEO
• Πως έχουμε μια επιτυχημένη παρουσία στα social media

-Η Χρυσάνθη Λαρδοπούλου, entrepreneur & CEO της εταιρείας E-Marketing Center, με τις επίκαιρες έννοιες και εφαρμογές
• Meta Ads
• Google Ads

-Ο Γιώργος Σκιαδόπουλος, e-Commerce Category Manager στην Skroutz με εμπειρία στο χώρο τουρισμού
• Ιστοσελίδες & Βranding
• Website best practices
• Branding & positioning
• Case studies

Το διάρκειας 4 ½ ωρών σεμινάριο προσφέρθηκε ΔΩΡΕΑΝ από την ΕΠΟΤ στο πλαίσιο εκπαιδευτικών κύκλων με αντικείμενο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.
Το workshop καλωσόρισε η πρόεδρος της ΕΠΟΤ Άντα Καραγιάννη με ενημέρωση για το ωφέλιμο και σημαντικό έργο του σωματείου, η πρόεδρος του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου, Σουσσάνα Καρδούλια τονίζοντας τον ταιριαστό συνδυασμό του υπέροχου πολιτιστικού χώρου, πηγή έμπνευσης για το θέμα του workshop καθώς και η υπεύθυνη για το Europe Direct της ΑΝΔΩ, Φιλία Παπασάββα με ενδιαφέρουσα πληροφόρηση για όλα τα θέματα στήριξης του δικτύου προς τους ενδιαφερόμενους πολίτες της ΕΕ.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments