Μπορεί στη χώρα μας Κινέζους τουρίστες να βλέπουμε με το κιάλι (σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ μόλις 50 χιλιάδες έφτασαν το 2016 στο αεροδρόμιο Αθηνών) στην Ευρώπη ωστόσο ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια τη χρονιά που μας πέρασε.
Καθώς οι Κινέζοι δεν μένουν σε ένα μέρος αλλά σε κάθε τους ταξίδι κάνουν περιήγηση σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι ανάγκες για τουριστικά λεωφορεία που θα τους μεταφέρουν είναι μεγάλες.
Έτσι πάνω από 300 Ελληνικά τουριστικά λεωφορεία, ναυλωμένα από ξένα τουριστικά γραφεία, βρίσκονται τα τελευταία χρόνια στην Δυτική Ευρώπη μεταφέροντας Κινέζους τουρίστες. Συνήθως είναι εκδρομές 12ημερης διάρκειας όπου κάθε μέρα κοιμούνται σε άλλη πόλη καθώς οι Κινέζοι θέλουν να δουν όσο περισσότερους προορισμούς μπορούν.
Δεν είναι εύκολη δουλειά καθώς οι τιμές που νοικιάζονται τα λεωφορεία είναι σχετικά χαμηλές, τα χιλιόμετρα πολλά και οι οδηγοί δεν προλαβαίνουν ούτε τα ρούχα τους να πλύνουν καθώς όπως προαναφέραμε κάθε μέρα βρίσκονται σε διαφορετικό προορισμό. Ωστόσο η δουλειά έχει και τα θετικά της καθώς τα λεωφορεία δουλεύουν όλο το χρόνο, βγαίνουν πολλά έξτρα, ενώ οι Κινέζοι δίνουν καθημερινά φιλοδώρημα δυο ευρώ ο καθένας στον οδηγό, για την τακτοποίηση των αποσκευών.
Καθώς έχει πολύ ζήτηση στην Ευρώπη με τους Κινέζους, πολλοί Έλληνες ιδιοκτήτες λεωφορείων που κάνουν αυτή τη δουλειά, αγόρασαν και άλλα λεωφορεία καθώς τα έσοδα είναι σταθερά.
Και γιατί δεν μένουν στην Ελλάδα με τα 27 εκατομμύρια τουρίστες; Γιατί προτιμούν τα λεωφορεία τους να δουλεύουν 12 μήνες το χρόνο και όχι τέσσερις μήνες το καλοκαίρι, γιατί η φορολογία είναι χαμηλότερη και γιατί θέλουν να παίρνουν το χρήμα αμέσως και όχι μετά από μήνες και αν. Για το λόγο αυτό τον άλλο μήνα ετοιμάζονται ακόμη περισσότερα λεωφορεία να μεταναστεύσουν στην Ευρώπη, καθώς οι Κινέζοι τουρίστες αυξάνονται. Να διευκρινίσουμε πως αυτά που φεύγουν στην Ευρώπη είναι προδιαγραφών Euro 4 και 5 δηλαδή τα καλύτερα μένοντας στην Ελλάδα αυτά παλαιότερης τεχνολογίας.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments