Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau παρουσιάζουν το έβδομο και τελευταίο θεματικό video με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό το video εστιάζει στην προβολή της πόλης ως ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ζωντανό αστικό κέντρο. Μόλις σε 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης και παρουσιάζονται με μοναδικό τρόπο στο θεατή, σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κανείς να ζήσει και γεύσεις τις οποίες πρέπει κανείς οπωσδήποτε να δοκιμάσει.
Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται ο εξοπλισμός και η λειτουργία με εξειδικευμένα στελέχη των δύο Tourist Information Centers, στην Πλατεία Αριστοτέλους και στο Βασιλικό Θέατρο, τα οποία με τα σημερινά δεδομένα παραμένουν κλειστά έως 30 Απριλίου 2020.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: “Με σωστό σχεδιασμό, στοχευμένες κινήσεις, συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων, αποτελεσματική χρήση εργαλείων και προϋπολογισμών και προσαρμογή με τις διεθνείς κατευθύνσεις και τάσεις της αγοράς, θα αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες αυτής της πρωτοφανούς παγκόσμιας κρίσης.
Και θα είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε αποτελεσματικά, όλοι μαζί, για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια συνεδριακή αγορά, όταν αυτό θα είναι περισσότερο απαραίτητο από ποτέ”.

Δείτε το βίντεο εδώ:
https://www.youtube.com/watch?v=LsTi7xr1m0g

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments