Χάος επικρατεί στο χώρο της παγκόσμιας κρουαζιέρας καθώς η πανδημία οδηγεί σε πρωτοφανή καταστροφή. Κρουαζιερόπλοια καθηλώθηκαν, ή παροπλίστηκαν ή στάλθηκαν στα διαλυτήρια. Πλοία που είχαν αρκετά χρόνια ακόμη ενεργούς δράσης πήραν πρόωρη σύνταξη.
Αρκετά άλλαξαν χέρια καθώς οι τιμές έπεσαν κατακόρυφα σχεδόν σε επίπεδα σκραπ.
Τουλάχιστον εφτά κρουαζιερόπλοια έχουνε περάσει τους τελευταίους μήνες σε ελληνικά χέρια, αν και κυκλοφορούν φήμες για περισσότερα.
Τα έξι από αυτά ανήκουν πλέον στην οικογένεια Ηλιόπουλου, ιδιοκτήτριας της ακτοπλοϊκής εταιρείας SeaJets.
Μετά το Oceana που μετονομάστηκε σε Queen of the Oceans, και τα Maasdam και Veendam που μετονομάστηκαν Aegean Myth και Aegean Majesty αντίστοιχα, για τα οποία είχαμε αναφερθεί σε άλλη ανάρτηση, απέκτησε τρία ακόμη.
Πρόκειται για τα:
– Columbus (φώτο): Ναυπηγήθηκε το 1988. Μπορεί να μεταφέρει 1.400-1.856 επιβάτες και 700 άτομα πλήρωμα. Τελευταίος ιδιοκτήτης του ήταν η Βρετανική Cruise & Maritime Voyages η οποία λόγω της πανδημίας σταμάτησε να λειτουργεί.
– Magellan: Ναυπηγήθηκε το 1985. Μπορεί να μεταφέρει 1.452 επιβάτες και 660 άτομα πλήρωμα. Τελευταίος ιδιόκτητης του ήταν επίσης η Βρετανική Cruise & Maritime Voyages η οποία σταμάτησε να λειτουργεί λόγω της πανδημίας.
– Pacific Aria. Ναυπηγήθηκε το 1994. Μπορεί να μεταφέρει έως 1258 επιβάτες και 602 άτομα πλήρωμα. Τελευταίος του ιδιοκτήτης ήταν η P&O Cruises Australia
Το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα τα κάνει το αφεντικό της SeaJets αυτά τα καράβια; Θα μπει στο χώρο της κρουαζιέρας αλλάζοντας εντελώς το τοπίο στην ελληνική κρουαζιέρα, θα τα νοικιάσει σε άλλες εταιρείες κρουαζιέρας ή θα τα μεταπωλήσει μόλις ανέβουν και πάλι οι αξίες των πλοίων; Μένει να το δούμε…

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments