Σε ένα σημαντικό χρονικό διάστημα, για την επανεκκίνηση του Ελληνικού Τουρισμού, όπου δίνεται έμφαση μεταξύ άλλων και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασε τη νέα της τουριστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα Peloponnese: Greece beyond the obvious.
Η καμπάνια ήρθε, με μια ξεχωριστή προσέγγιση, να «συστήσει» την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ξένους αλλά και Έλληνες επισκέπτες, ως ένα ιδανικό προορισμό διακοπών, πέρα από όσα έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε την Ελλάδα. Το δημιουργικό concept της καμπάνιας μας προτρέπει να ανατρέψουμε ένα κλασσικό στερεότυπο διακοπών: ότι διακοπές, ειδικότερα στην Ελλάδα, σημαίνουν κυρίως διακοπές σε νησιά.
Μέσα από τη δημιουργική απόδοση του concept, η Περιφέρεια Πελοποννήσου μας συστήνεται ως ο «μη προφανής» τουριστικός προορισμός, γεμάτος Ελλάδα, που μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει, τις εικόνες, τα αρώματα και τις γεύσεις, και, κυρίως, τους ξεχωριστούς του ανθρώπους και την ιστορική του κληρονομιά!
Στο spot της καμπάνιας, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ, (https://www.youtube.com/watch?v=DieDg-F4Kjgοι) ζεστοί και φιλόξενοι άνθρωποι της Πελοποννήσου γίνονται πρωταγωνιστές και με γνήσιο, δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο, απευθύνονται προσωπικά και με χιούμορ στους δυνητικούς ταξιδιώτες, καλώντας τους, απλόχερα, να ζήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες ως μέλη μιας αυθεντικής παρέας! Ως ένα πρώτο βήμα, μας προσκαλούν να την αναζητήσουμε μέσα από το διαδίκτυο, να την ανεβάσουμε ψηλά στις προτιμήσεις μας και, εντέλει, να επιλέξουμε να την επισκεφθούμε, για να γνωρίσουμε από κοντά ένα μη προφανή ταξιδιωτικό προορισμό, που θα αγαπήσουμε.
Η εταιρία στρατηγικής τουριστικού marketing MINDHAUS επιμελήθηκε την ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας, με βασικό στόχο να ενισχύσει και να προωθήσει την αναγνωρισιμότητα της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού (brand awareness), προβάλλοντας ταυτόχρονα το γιατί αποτελεί ένα ειδυλλιακό και ασφαλή τόπο διακοπών.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments