Γράφει η Χριστίνα Γκιζάρη

Ο δήμος της Αστυπάλαιας συμμετείχε διαδικτυακά σε δυο διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, την IMTM 2021 που διοργανώνεται από το Ισραήλ και την έκθεση WTM 2021 στο Λονδίνο. Παράλληλα, η ενεργή συμμετοχή του στο roadshow που διοργάνωσε το γραφείο ΕΟΤ Κίνας, έδωσε την ευκαιρία στην Αστυπάλαια να παρουσιάσει το τουριστικό «προϊόν» της στα ταξιδιωτικά γραφεία της κινεζικής αγοράς.
Μέσω της προβολής στις τρεις εκθέσεις κατάφερε να κάνει γνωστή την Αστυπάλαια σε διεθνή ΜΜΕ, όπως η Daily Telegraph και το BBC. Ταυτόχρονα, φωτογράφοι, influencers, bloggers και δημοσιογράφοι εντυπωσιάστηκαν από το την ομορφιά του νησιού και τα ιστορικά μνημεία του.
Ο δήμαρχος, ωστόσο, Νίκος Κομηνέας, προσπάθησε να προσελκύσει κυρίως την προσοχή στις περιβαλλοντικές καινοτομίες καθώς το νησί έχει ορίσει πορεία προς τον ενεργειακό μετασχηματισμό του. Η συμμετοχή του στην διάσκεψη κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με αφορμή την κλιματική αλλαγή είχε ως στόχο την προώθηση της μοναδικότητας του νησιού και την ενίσχυση του τουρισμού του.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments