Σε λίγες μέρες ολοκληρώνονται τα γυρίσματα του reality “Μarried at First Sight” που προβάλλεται στο RTL-TVi σε prime time zone και ανήκει στις πέντε πρώτες εκπομπές διασκέδασης στο Βέλγιο, με 600.000 θεατές ηλικιακής κατηγορίας 15-43 ετών στην πλειοψηφία τους. Η Χαλκιδική προβάλλεται ως ένας ιδεατός προορισμός για νεόνυμφους καθώς η εκπομπή δείχνει ζευγάρια κατά το μήνα του μέλιτος σε γαμήλιους προορισμούς.
Στο πλαίσιο της προβολής του προορισμού, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής οργάνωσε μία ρομαντική εμπειρία που περιελάμβανε μία βόλτα με ιστιοπλοϊκό την ώρα του ηλιοβασιλέματος στη Σιθωνία και στη συνέχεια, ένα δείπνο με τοπικά εδέσματα από τη Χαλκιδική δίπλα στο κύμα. Επιπροσθέτως και θέλοντας να αναδείξει και άλλες όψεις της Χαλκιδικής, ο ΤΟΧ οργάνωσε για το ζευγάρι μία εκδρομή με ηλεκτρικά ποδήλατα προκειμένου να αναδείξει τον πλούτο του φυσικού περιβάλλοντος του προορισμού μέσα από δραστηριότητες ήπιας μορφής με σεβασμό στο περιβάλλον.
Η στοχευμένη αυτή ενέργεια προβολής έγινε σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτων Χωρών και θα προβληθεί τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2022 ιδανική περίοδο για ενίσχυση προκρατήσεων για την επόμενη τουριστική σαιζόν.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments