Με κεντρικό στόχο την περαιτέρω σύνδεση των Ελλήνων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου με στελέχη της κινέζικης αγοράς, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνα διοργάνωσε διαδικτυακό Virtual B2B Roadshow, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Κίνας.
Στο ελληνικό virtual περίπτερο συμμετείχαν 45 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, οι Δήμοι Ρόδου, Πάτμου, Αστυπάλαιας, Ίου, Άνδρου, Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, καθώς και επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς, ενώ από κινεζικής πλευράς 214 εκπρόσωποι ταξιδιωτικών πρακτορείων και επιχειρήσεων από όλη τη χώρα.
Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα ανάπτυξης εξατομικευμένου ηλεκτρονικού προφίλ και ταυτόχρονα δημιουργήθηκε Content Hub (ψηφιακός θάλαμος) για την παρουσίαση προωθητικού περιεχομένου (βίντεο, φωτογραφικό υλικό, ειδικές παρουσιάσεις, ταξιδιωτικοί οδηγοί, φυλλάδια κ.ά.) του ΕΟΤ και των συνεκθετών.
Στη διάρκεια του roadshow έλαβαν χώρα συνολικά 1.002 επαγγελματικές B2B διαδικτυακές συναντήσεις με άμεση αλληλεπίδραση μέσω διερμηνείας ή αυτόματης μετάφρασης κειμένου (chat), ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν εξειδικευμένα webinar από την Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας για τους Κινέζους συμμετέχοντες και από το μέλος του ΔΣ του ΕΟΤ, Γιώργο Δρακόπουλο, για τους Έλληνες συνεκθέτες.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments