Στην Ισπανία έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν καθώς κάθε χρόνο σπάνε το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ στον τουρισμό. Όχι μόνο στην προσέλκυση τουριστών άλλα και στα έσοδα, καθώς αυτό είναι το πρώτο ζητούμενο. Όσον αφορά στην προσέλκυση τουριστών, έχουν φτάσει σε τέτοιο βαθμό που σε δυο περιοχές, στη Βαρκελώνη και τη Μαγιόρκα, δε θέλουν πλέον άλλους τουρίστες και λαμβάνουν μετρά για αυτό.
Ωστόσο μια από τις τελευταίες ειδήσεις που μας έρχεται από την Ισπανία προκαλεί κατάπληξη και θαυμασμό για την αποτελεσματική προώθηση του τουρισμού της χώρας. Σύμφωνα με αυτή, η Ανδαλουσία πούλησε όλα της τα δωμάτια σε Κινέζους tour operators για Μάιο και Ιούνιο για τα επόμενα οκτώ χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι στην περιοχή η φουλ περίοδος θα ξεκινά από τον Μάιο.
Στο μεταξύ η Ισπανία πάει για νέο ρεκόρ αφίξεων και εισπράξεων τη φετινή χρονιά. Παρόλο που η τουριστική της βιομηχανία έχει αυξήσει κατακόρυφα της τιμές,η ζήτηση παραμένει αμείωτη. Κάθε τουρίστας ξοδεύει περίπου χίλια ευρώ για τις διακοπές του στη χώρα αυτή όταν στην Ελλάδα ξοδεύει κάτω από 500.
Που οφείλεται η μεγάλη επιτυχία της Ισπανίας; Η χώρα έχει δημιουργήσει ένα πολύ ισχυρό τουριστικό προϊόν που ό,τι και να συμβεί στον πλανήτη, είναι η πρώτη που ευνοείται όπως τώρα με τα τραγικά γεγονότα στη Μέση Ανατολή. Διαθέτει πολύ καλές δημόσιες υποδομές (αεροδρόμια, λιμάνια οδικό δίκτυο, σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο κπλ), που μπορούν να στηρίξουν την τουριστική βιομηχανία. Έχει σύγχρονο μάρκετινγκ και προβολή. Έχει αναπτύξει πολλές μορφές τουρισμού για να διευρύνει την τουριστική της περίοδο. Έχει πόλεις που έχουν διαφυλάξει την ιστορική και πολιτιστική τους κληρονομιά και προσελκύουν εκατομμύρια τουρίστες( Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Σεβίλη (φώτο) κλπ). Έχει αξιοποιήσει κάθε πτυχή της ιστορίας της. Έχει πολύ καλό επίπεδο καθημερινού πολιτισμού που εμπνέει ασφάλεια. Έχει εξαιρετική τουριστική οργάνωση που κάνουν τον τουρίστα να νιώθει άνετα. Είναι φιλική προς τις τουριστικές επενδύσεις που εκσυγχρονίζουν το τουριστικό της προϊόν και αυξάνουν τις δυνατότητες του. Τέλος αναπτύχθηκε με βάση την λογική της βασικής ενασχόλησης και όχι μόνο για λίγους μήνες το καλοκαίρι.
Ωστόσο δεν θα δεις τους αρμόδιους τις ισπανικής κυβέρνησης να πανηγυρίζουν και να κάνουν αμετροεπείς δηλώσεις. “Αυτή είναι η δουλειά μας” λένε “να βοηθάμε την τουριστική βιομηχανία της χώρας να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες”.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments