Το ρεπορτάζ που ανεβάσαμε πριν τρεις μέρες με τίτλο “Απογοητεύει η Fraport” δημιούργησε μεγάλη αίσθηση. Θυμίζουμε πως αναφέρονταν στα περιφερειακά αεροδρόμια που ανέλαβε να διαχειριστεί η γερμανική εταιρεία και που σε πολλές περιπτώσεις η κατάσταση τους όχι μόνο δεν βελτιώθηκε αλλά χειροτέρεψε,
Επικοινώνησαν πολλοί μαζί μας κυρίως εργαζόμενοι και εκπρόσωποι αεροπορικών εταιρειών και εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης, οι οποίοι μας ενημέρωσαν και για άλλα θέματα που χρίζουν άμεσης βελτίωσης.
Μάθαμε πως στη Θεσσαλονίκη κατέφθασαν σήμερα στελέχη από τα κεντρικά γραφεία της Fraport στην Αθήνα για να δουν από κοντά την κατάσταση, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα συναντηθούν και με εκπρόσωπους φορέων της πόλης που έχουν εκφράσει παράπονα για την λειτουργία του αεροδρομίου.
Τώρα, ήρθε η ώρα η Fraport να κατανοήσει πόσο μεγάλο λάθος της ήταν να κάνει την έδρα της εταιρείας στην Αθήνα παρ΄όλο που όλα τα αεροδρόμια που παρέλαβε βρίσκονται στην περιφέρεια. Αν έκανε την έδρα στη Θεσσαλονίκη, στο μεγαλύτερο από τα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε, θα είχε άμεση επαφή με την κατάσταση και τα προβλήματα και θα δρούσε διαφορετικά. Επίσης θα έκανε πιο φιλόδοξα σχέδια για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης καθώς θα ήταν το σπίτι της. Ωστόσο με άλλοθι ότι το κράτος μας είναι αθηνοκεντρικό προτίμησε την dolce vita της Αθήνας. Ήδη έκανε το πρώτο της κοσμικό πάρτι σε γνωστό club της πρωτεύουσας.
Αντί να δίνει τη μάχη της στην περιφέρεια, προτίμησε το μικρόκοσμο της Αθήνας μακριά από τα αεροδρόμια και τα προβλήματα, απογοητεύοντας όλους αυτούς που την στήριξαν, ανάμεσα στους οποίους και τα Omorfa Taxidia.

Στο μεταξύ συνεχίζουν να έρχονται επιστολές διαμαρτυρίες και φωτογραφίες για το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Η πρώτη έχει να κάνει με επιστολή αναγνώστη που δημοσιεύσαμε την Τρίτη και η οποία έδειχνε να εμφανίζεται στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου μια πτήση που δεν υπήρχε. Διαβάστε την:

“Σαν απάντηση σε μια επιστολή αναγνώστη σας που δημοσιεύσατε για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης για μια πτήση που δεν υπήρχε, έχω να αναφέρω τα εξής.
Όσοι δουλεύουμε εκεί μέσα ξέρουμε και βλέπουμε περισσότερα από ότι οι επιβάτες που σχολίασαν τον συνάδερφο που σας έστειλε την επιστολή. Η Fraport, ναι μεν ανέλαβε αλλά έβαλε άτομα που δεν είχαν κυριολεκτικά καμιά ιδέα από αεροδρόμια σε βασικές θέσεις. Δεν ήξεραν καν ότι υπήρχαν gate/έξοδοι κινδύνου και τις έδιναν για επιβίβαση πτήσεων. Επίσης για να ξεκαθαριστεί, πάρα πολλοί που είναι πλέον στην Fraport σε βασικές θέσεις ήταν πρώην ΥΠΑ/βίσματα όπως τους έλεγαν, που απλώς κάνουν τα διακοσμητικά. Kαι είναι γνωστό, έχουν κάνει αλλαγές που βολεύουν μόνο στο μυαλό τους και κανέναν άλλον. Αλλάζουν εξόδους επιβίβασης σε πτήσεις χωρίς να το πουν καν στους handler και μετά πρέπει το επίγειο προσωπικό να αντιμετωπίσει εκνευρισμένους επιβάτες που κυριολεκτικά 5 λεπτά πριν την πτήση τους είδαν αλλαγή εξόδου που ούτε το προσωπικό δεν ήξερε γιατί δεν μας ενημερώνουν. Βάζουν πτήσεις στις οθόνες που δεν υπάρχουν εδώ και 3 μήνες και τους λέμε ότι δεν υπάρχουν και δεν καταλαβαίνουν. Όταν έχω πει σε επιβάτες ότι δεν έχει πτήση για Μάντσεστερ το βράδυ και αυτοί βάζουν πτήση στις οθόνες και έρχεται ο επιβάτης και με κράζει εγώ θα είμαι η χαζή, όχι η Fraport. H Fraport είναι στο γραφείο τους και πίνουν καφέδες. Δυο εβδομάδες ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε αλλά στα γραφεία τους μια χαρά δροσιά είχε.
Πριν έναν μήνα κάθε μέρα 3 φορές δεν είχαμε ρεύμα. Σταματούσαν επιβιβάσεις check in όλα και μετά όλα ήθελαν επανεκκίνηση και κολλούσαν και είναι λογικό. Η πτήση της easyjet που αναφέρονταν στην επιστολή του αναγνώστη σας ήταν Κοπεγχάγη – Ζυρίχη και όλη μέρα την είχαν να φαίνεται και υπήρχε κόσμος που απορούσε και με το δίκιο του αν μπήκε καινούργιος προορισμός. Δεν ήταν ούτε τσάρτερ ούτε κάτι χαζά που ανέφεραν στα σχόλια κάποιοι. Ήταν ένα ακόμα από τα ατελείωτα λάθη τους. Επίσης τελευταία σημείωση, η Fraport δεν δέχεται παράπονα επιβατών για όσους δεν το ξέρουν αντίθετα τα ρίχνει στους εργαζόμενους αεροδρομίου… γιατί εμείς φταίμε που δεν ”δούλευε” και καλά ο κλιματισμός…
Παρακαλώ να μείνω ανώνυμη γιατί μπορεί να χάσω και την δουλειά μου με αυτό που στέλνω αν δουν το όνομα μου οι συνάδερφοι”.

Επίσης ο αναγνώστης μας Νίκος Οικονομίδης μας έστειλε τις παρακάτω φωτογραφίες με σχόλιο: Καλήμερα σας. Τετάρτη 12 Ιουλίου 9πμ. Οι ουρές στον έλεγχο non schengen διασχίζουν όλη την αίθουσα αναμονής και φτάνουν στις τουαλέτες. Οι ξένοι τουρίστες που επιστρέφουν στην πατρίδα τους είναι αγανακτισμένου και έχουν δίκιο. Λίγη οργάνωση δεν βλάπτει.

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

2 Comments
νεότερα
παλιότερα δημοφιλή
Inline Feedbacks
View all comments