Με την άρση των περιορισμών στις μετακινήσεις στην ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, η Aegean ξεκίνησε  επιπλέον πτήσεις εσωτερικού, αρχικά προς Ηράκλειο, Χανιά, Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη και από τις 25 Μαΐου, θα ενισχυθούν οι συχνότητες προς Ρόδο, Κέρκυρα, Μυτιλήνη, Χίο, και Σάμο. Πτήσεις προς το εξωτερικό θα ξεκινήσουν μέσα στον Μάιο, αρχικά από την Αθηνά με μικρή συχνότητα, με προορισμό το Μόναχο, τη Φρανκφούρτη, τη Γενεύη και τη Ζυρίχη, ενώ ενισχύονται και οι πτήσεις προς Βρυξέλλες που δεν είχαν σταματήσει ποτέ.
Βλέποντας το πως θα εξελιχθεί η κίνηση, η Aegean θα προσθέτει συχνότητες και προορισμούς σε μια προσπάθεια να αποκαταστήσει το δίκτυο της, που πριν από τον κορωνοϊό ξεπερνούσε τους 140 προορισμούς. Ωστόσο για να συμβεί αυτό θα πάρει τουλάχιστον δυο χρόνια εκτιμούν οι άνθρωποι της εταιρείας.
Όπως αναφέρει σε μήνυμα του προς το επιβατικό κοινό ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Γερογιάννης:
« Έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων μας και σε στενή συνεργασία με τις αρχές, έχουμε ήδη αλλάξει τις διαδικασίες επιβίβασης, πρόσβασης αλλά και εξυπηρέτησης στο αεροσκάφος και έχουμε αναβαθμίσει τις διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης των αεροσκαφών μας. Η χρήση μάσκας έχει ήδη γίνει υποχρεωτική τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα πληρώματά μας, ενώ στο εξής θα επιτρέπεται η μεταφορά στην καμπίνα μόνο ενός προσωπικού αντικειμένου. Επίσης, θα κρατάμε πλέον τις 3 τελευταίες σειρές καθισμάτων κενές για την δυνατότητα απομόνωσης πιθανού συμπτωματικού επιβάτη. Και εφόσον στην νέα εποχή το ταξίδι αλλάζει, προσαρμόζουμε αντίστοιχα τα εισιτήριά μας ώστε να έχετε περισσότερη ευελιξία και σιγουριά. Έτσι, για αγορές εισιτήριων από 18/5 έως 15/6 και ανεξάρτητα από την ημερομηνία του ταξιδιού, όλα τα εισιτήρια μας θα έχουν τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας FLEX, ώστε να συμπεριλαμβάνουν την δυνατότητα παράδοσης αποσκευής χωρίς επιπλέον χρέωση αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής χωρίς rebooking fees.»
Στο μεταξύ ο Πρόεδρος της εταιρείας Ευτύχης Βασιλάκης, μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με οικονομικούς αναλυτές, ανέφερε πως η εταιρεία θα χρειαστεί οικονομική βοήθεια από το κράτος για να μπορέσει να αντέξει και να κρατήσει όσο το δυνατόν τα μεγέθη της. Σε άλλη περίπτωση « η συρρίκνωσή της θα είναι μονόδρομος». «Θα επιστρέψει», όπως είπε, «14 χρόνια πίσω και ο στόλος της μετά βίας θα υπερβαίνει τα 25 αεροσκάφη. Στόχος της εταιρείας είναι το 2021 να διαθέτει το 75-80% της δραστηριότητας που είχε προτού εκδηλωθεί η πανδημική κρίση, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από το εάν θα δεχθεί κάποιου είδους κρατική “ένεση”».

Πείτε τη γνώμη σας

avatar