Έναν νέο όρο προσπαθεί να καθιερώσει ο ΕΟΤ στη διεθνή τουριστική ορολογία. Πρόκειται για τον όρο «Greekends» που σημαίνει weekends στην Ελλάδα. Είναι το κεντρικό σύνθημα της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ για την προβολή αρχικά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως citybreak προορισμών και σταδιακά άλλων ελληνικών πόλεων που έχουν αεροπορικές συνδέσεις και ανάλογη ξενοδοχειακή υποδομή. Αυτό γίνεται με σύγχρονο και στοχευμένο τρόπο σε συγκεκριμένες αγορές στόχους που δείχνουν ενδιαφέρον και υπάρχουν μ΄αυτές αεροπορικές συνδέσεις.
Για την Θεσσαλονίκη αυτό είναι μάνα εξ ουρανού καθώς η προβολή και η προώθηση της πόλης έχουν υποχωρήσει δραματικά τα τελευταία χρόνια. Μπορεί η πόλη να διαθέτει Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ δεν διαθέτει όμως τουριστική προβολή σύγχρονη αποτελεσματική και αξιοπρεπή.
Η απόφαση του ΕΟΤ να εντάξει και τη Θεσσαλονίκη στην τουριστική του προβολή ως citybreak προορισμού, αποτελεί έκπληξη καθώς παλαιότερα η αντίληψη που επικρατούσε σ΄αυτόν τον Οργανισμό ήταν πως ο ΕΟΤ είναι για να προβάλει το μπραντ Ελλάδα και το μπραντ Αθήνα και όλη οι υπόλοιποι προορισμοί θα έπρεπε να το κάνουν από μόνοι τους. Πιο αθηνοκεντρικός πεθαίνεις. Προφανώς αυτό άλλαξε.
Το υλικό που δημιουργήθηκε για την υποστήριξη της καμπάνιας (βίντεο και φωτογραφίες) είναι εξαιρετικό και ικανό να συγκινήσει τους εν δυνάμει επισκέπτες. Μάλιστα αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments