Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ), έχοντας ψηλά στις προτεραιότητες της την τουριστική ανάπτυξη, συμμετείχε σε μια ακόμη στοχευμένη εκδήλωση για την προβολή και προώθηση της περιοχής στους επαγγελματίες του τουρισμού.
Σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, συμμετείχε τη Δευτέρα 12 Απριλίου, στο διαδικτυακό b2b event με τίτλο “NEW DEAL EUROPE”.
Η ΠΚΜ έλαβε μέρος μετά από πρόσκληση του ΕΟΤ, ο οποίος χρηματοδότησε όλες τις συμμετοχές και εκτός από την ΠΚΜ, συμμετείχαν και άλλες πέντε Περιφέρειες της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας.
Το “NEW DEAL EUROPE”, είναι το σημαντικότερο τουριστικό B2B Event στην Ευρώπη, επικεντρωμένο στις χώρες των Βαλκανίων. Στο φετινό συμμετείχαν πάνω από 200 hosted buyers (αγοραστές), από 38 χώρες του πλανήτη, που πραγματοποίησαν συνολικά πάνω από 3.000 διαδικτυακές συναντήσεις, με 150 τοπικούς προμηθευτές από 12 χώρες των Βαλκανίων,
Την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας εκπροσώπησε ο Πρόεδρος της Ηρακλή Τσιτλακίδης και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής η υπεύθυνη μάρκετινγκ Τάνια Ακριτίδου. Οι δυο τους πραγματοποίησαν δεκάδες διαδικτυακές συναντήσεις με hosted buyers από διάφορα μέρη του κόσμου, που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την Πιερία και την Χαλκιδική, ως προορισμοί αυθεντικών εμπειριών, περιηγήσεων και διακοπών.
Ο Τομεάρχης Τουρισμού της ΠΚΜ Αλέξανδρος Θάνoς δήλωσε σχετικά: “Η ΠΚΜ προετοιμάζεται να υποδεχθεί επισκέπτες, ύστερα από την ανακοίνωση του Υπ. Τουρισμού για άνοιγμα της νέας τουριστικής περιόδου στις 14 Μαΐου, συμμετέχοντας σε στοχευμένες ψηφιακές δράσεις, όπως το ψηφιακό b2b event με τίτλο “NEW DEAL EUROPE”. Στο συγκεκριμένο, συμμετείχαν σημαντικοί τουριστικοί πράκτορες που διακινούν χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, κυρίως με προορισμό τα Βαλκάνια. Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την προσπάθεια, καθώς συμβαδίζει με τα σχέδια μας για τουριστική περίοδο 12 μηνών. Η περιφέρεια μας διαθέτει όλα εκείνα ώστε να πετύχουμε το στόχο μας”

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments