Την ευκαιρία να συζητήσουν τη μεταξύ τους συνεργασία και σχέσεις, είχαν σήμερα Aegean και τουριστικοί πράκτορες από τη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα. Αυτό συνέβη στα πλαίσια διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης, με την βοήθεια της εταιρείας Respond on Demand.
Την παρακολούθησαν περισσότεροι από πενήντα εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων, ενώ από πλευράς Aegean συμμετείχαν ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια, Στέφανος Σαδόπουλος και η διευθύντρια Βορείου Ελλάδος Ειρήνη Σιδηροπούλου.
Από την σχεδόν δίωρη συζήτηση που ακολούθησε τις αρχικές τοποθετήσεις, συζήτηση ιδιαίτερα ζωηρή και ενίοτε έντονη, προκύπτει το συμπέρασμα ότι αρκετοί τουριστικοί πράκτορες νιώθουν απογοητευμένοι έως θυμωμένοι από την πολιτική πωλήσεων της εταιρείας, την οποία θεωρούν άκρως ανταγωνιστική προς αυτούς. Υποστηρίζουν δηλαδή πως η Aegean, πουλά τα εισιτήρια από τα δικά της κανάλια σε πιο ανταγωνιστικές τιμές, βγάζοντας εκτός αγοράς τα τουριστικά γραφεία.
Επίσης οι τουριστικοί πράκτορες, θεωρούν πως η Aegean έχει αυστηροποιήσει πέραν του δέοντος τους όρους που θέτει όταν δέχεται αιτήματα από τουριστικά γραφεία για ένα γκρουπ. Το αποτέλεσμα, όπως ισχυρίζονται οι τουριστικοί πράκτορες, είναι να θεωρείται ασύμφορο και με μεγάλο ρίσκο το κλείσιμο εισιτηρίων για γκρουπ και έτσι να χάνονται δουλειές που αυτή την εποχή είναι πολύτιμες.
Απαντώντας ο κ. Σαδόπουλος διαβεβαίωσε πως η Aegean θεωρεί τα τουριστικά γραφεία πολύτιμους συνεργάτες. Ωστόσο είπε πως “ζούμε σε ειδικές συνθήκες λόγω της πανδημίας και αυτές οι ενέργειες στην πολιτική των πωλήσεων στοχεύουν στην βιωσιμότητα της εταιρείας”. Διαβεβαίωσε πάντως πως δεν θα παγιωθεί αυτή η πολιτική όταν η κρίση που βιώνουμε περάσει, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για την αναθεώρηση της.
Για τα γκρουπ υποσχέθηκε πως θα μεταφέρει το θέμα στην εταιρεία για επανεξέταση.
Στο ξεκίνημα της διαδικτυακής εκδήλωσης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Βύρων Θεολόγης, αφού τόνισε τον καθοριστικό ρόλο των τουριστικών γραφείων στην επανεκκίνηση του τουρισμού τόνισε “τα γραφεία μας θα είναι ο πρώτος μοχλός ανάκαμψης όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν”.
“Απορώ” είπε “πως η Aegean με την οποία εδώ και δυο δεκαετίες πορευόμαστε πλάι πλάι και στηρίζουμε την ανάπτυξη της, πουλά τα προϊόντα της με τρόπο πιο ανταγωνιστικό σε μας. Περιμένουμε να μας πείτε γιατί μερικές φορές μας κάνετε να αισθανόμαστε άβολα” είπε ο κ. Θεολόγης.
Ο ίδιος μίλησε με τα καλύτερα λογία για τον κ. Σαδόπουλο και την κα Σιδηροπούλου, τους οποίους θεωρεί ότι είναι κοντά στα τουριστικά γραφεία και γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά.

Στην εισήγηση της η κα Σιδηροπούλου είπε μεταξύ άλλων πως “φέτος η Aegean θα έχει από Θεσσαλονίκη 29 συνδέσεις εκ των οποίων οι εφτά σε νέους προορισμούς. Η διαθεσιμότητα θέσεων έχει αυξηθεί πάρα πολύ και αυτό θα βοηθήσει τον τουρισμό της περιοχής. Επίσης η εταιρεία συμμετέχει σε δράσεις για την προβολή της περιοχής στο διεθνές κοινό”.
Τόσο η κα Σιδηροπούλου όσο και ο κ. Σαδόπουλος υποστήριξαν πως υπάρχει φως στο βάθος του τούνελ που δημιούργησε η πανδημία. Οι προσφερόμενες θέσεις σε διάφορους προορισμούς για φέτος φτάνουν από 75% έως 85% σε σχέση με το 2019, εφόσον βεβαία δεν έχουμε απρόοπτα σε σχέση με την πανδημία. Επίσης υποστήριξαν πως φέτος η τουριστική περίοδος θα ξεκινήσει αργά, μετά τον Ιούλιο, άλλα και θα τελειώσει αργά καθώς θα φτάσει μέχρι και τον Νοέμβριο.
Τελειώνοντας ο κ.Σαδόπουλος διαβεβαίωσε πως όταν η Aegean λέει “μαζί με τα τουριστικά γραφεία” αυτό ισχύει και θα ισχύει.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments