Κείμενο – φωτογραφίες: Omorfa Taxidia

Ένα πολύ ενδιαφέρον workshop για τον εναλλακτικό τουρισμό ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στη Θεσσαλονίκη.
Το διοργάνωσε η We Production, ελληνική εταιρεία που εδρεύει στην Κολωνία της Γερμανίας και ασχολείται με την προώθηση ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών στις γερμανόφωνες αγορές (Γερμανία, Ελβετία και Αυστρία) και ο συνεργάτης της στην Ελλάδα Alpha Marketing του Τάσου Γούσιου.
Έλαβαν μέρος περιορισμένος λόγω Covid αριθμός ατόμων, 20 περίπου επιχειρήσεις που έχουν άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον για τον εναλλακτικό τουρισμό στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Ανάμεσα τους εκπρόσωποι της αντιπεριφέρειας τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας και του τμήματος τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης. 
Όπως ανέφερε στην ομιλία του ο ιδιοκτήτης της We Production Ηρακλής Καλαμένιος, η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 20 περίπου χρόνια, αρχικά με έδρα στην Αλεξανδρούπολη με δραστηριότητα την οργάνωση μεγάλων πολιτιστικών εκδηλώσεων όπως μουσικά φεστιβάλ που είχαν και οικοτουριστικές διαστάσεις. Για αρκετά χρόνια μετακόμισε στο Μαϊάμι των ΗΠΑ με το ίδιο αντικείμενο ενώ τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείτε στη Γερμάνια. Δουλειά της είναι η προώθηση ελληνικών τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων στις γερμανόφωνες αγορές με συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, B2B συναντήσεις, αλλά και την οργάνωση πολλών road show στις συγκεκριμένες αγορές. Επίσης οργανώνει ελληνικά φεστιβάλ σε Κολωνία και Μόναχο για την προβολή του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού.
Τελευταία εκδίδει το περιοδικό Griechenland Alternativ (Εναλλακτική Ελλάδα) με στόχο την προβολή του εναλλακτικού τουρισμού της χώρας μας στις παραπάνω αγορές. Το δεύτερο τεύχος που θα κυκλοφορήσει προσεχώς είναι αφιερωμένο στον αθλητικό τουρισμό στην Ελλάδα.
Όπως είπε ο κ. Καλαμένιος η συνέργειες και συνεργασίες θα κάνουν την ελληνική παρουσία πιο δυνατή και πιο αποτελεσματική.
Τις επόμενες μέρες το Workshop θα επαναληφθεί σε Καβάλα και Αλεξανδρούπολη με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού Cluster που θα προωθήσει τον ελληνικό εναλλακτικό τουρισμό με πιο αποτελεσματικό τρόπο στις γερμανόφωνες αγορές.
Στη συνέχεια ο Τάσος Γούσιος της Alpha Marketing, αναφέρθηκε στον μάρκετινγκ που απαιτείτε για την σωστή προώθηση ενός προορισμού ή μιας επιχείρησης την απαιτητική εποχή που ζούμε.
Το work shop ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων και ανταλλαγή χρήσιμων απόψεων.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments