Παλιότερα, για να κλείσεις δωμάτιο σε ξενοδοχείο, ερχόσουν σε απευθείας επαφή με τον ξενοδόχο ή τα στελέχη του. Είτε τηλεφωνικά, είτε δια ζώσης, χρησιμοποιούσες την διαπραγματευτική σου ικανότητα για να πετύχεις την καλύτερη τιμή.
Στη συνέχεια εμφανίστηκαν οι γνωστές ιστοσελίδες κρατήσεων και οι κρατήσεις έγιναν πιο εύκολες, αλλά αυξήθηκαν οι τιμές, καθώς οι ξενοδόχοι πληρώνουν σ’ αυτές προμήθειες μέχρι και 25%. Στο μεταξύ, χάθηκε το πλεονέκτημα της άμεσης επαφής με τον ξενοδόχο, καθώς και αυτό της διαπραγμάτευσης.
Μια νεοφυής επιχείρηση από τη Θεσσαλονίκη, δημιούργησε μια πανέξυπνη εφαρμογή που συνδυάζει και τα δυο. Δηλαδή εύκολη κράτηση, αλλά και δια ζώσης επαφή με τον ξενοδόχο. Ονομάζεται Tryquestion και είναι διαθέσιμη σε έξυπνες συσκευές Android και iOS.
Ο ενδιαφερόμενος μπαίνει στην εφαρμογή από το κινητό ή το tablet του, επιλέγει το ξενοδοχείο που τον ενδιαφέρει με βάση τις πληροφορίες που βλέπει και, με το πάτημα ενός κουμπιού, συνδέεται μέσω Messenger με τον ξενοδόχο, με τον οποίο μπορεί να προχωρήσει στην κράτηση δωματίου, κάνοντας τις απαραίτητες διαπραγματεύσεις στην τιμή. Καθώς δεν υπάρχουν οι προμήθειες που προαναφέραμε, τα περιθώρια για καλύτερη τιμή ή αναβάθμιση δωματίου θεωρούνται αυτονόητα.
Αν και η εφαρμογή είναι σχετικά καινούργια, μετράει ήδη 40.000 χρήστες, ενώ φιλοξενεί περισσότερα από 3.000 καταλύματα και ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα.
Η χρήση της εφαρμογής είναι δωρεάν, ενώ, για να συμμετέχουν τα ξενοδοχεία και τα πάσης φύσεως καταλύματα, πληρώνουν μια μικρή ετήσια συνδρομή. Στη συνδρομή περιλαμβάνεται και η δημιουργία ή η αύξηση του κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ξενοδοχείου, καθώς η ομάδα της Tryquestion θεωρείται expert σ΄αυτό.
Στόχος της ομάδας Tryquestion είναι η εδραίωση της εταιρίας στην Ελλάδα με ταυτόχρονη αύξηση των χρηστών και των καταλυμάτων, ενώ, σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα προχωρήσει στην ανάπτυξη της στην παγκόσμια αγορά, μέσα από συνεργασίες ή επενδυτές.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments