Έκτακτη γενική συνέλευση πραγματοποίησε το γραφείο διεκδίκησης συνεδρίων της Θεσσαλονίκης (TCB), ο φορέας που δημιουργήθηκε από επαγγελματίες του τουρισμού πριν τρία χρόνια, με σκοπό να ξαναβάλει τη Θεσσαλονίκη στον χάρτη του συνεδριακού τουρισμού. Σκοπός της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μελών ήταν η έγκριση του κανονισμού λειτουργίας. Αμέσως μετά τη γενική συνέλευση σε αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα “Η σημασία της βιομηχανίας MICE και ο ρόλος του Convention Bureau”.

Σ΄αυτήν παραβρέθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, ο οποίος στο μακροσκελή χαιρετισμό του εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η Ελλάδα μπορεί να διεκδικήσει μια θέση στην πρώτη δεκάδα παγκοσμίως στον τομέα του συνεδριακού Τουρισμού.
Ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος στον χαιρετισμό του είπε χαρακτηριστικά πως το “TCB αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να το δημιουργήσουμε χθες”. “Έχουμε μπροστά μας το ΕΣΠΑ” είπε ο κ. Θάνος “και οι πόροι θα πρέπει να κατανεμηθούν σωστά ώστε κάθε ευρώ να πιάσει τόπο”.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης  είπε “από την αρχή ασπαστήκαμε το όραμα των ανθρώπων του τουρισμού για την ίδρυση του TCB. Δέσαμε τη μαγιά που ένωσε την προσπάθεια των ανθρώπων του τουρισμού. Τώρα ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης περνά σε 2η φάση ανάπτυξης. Οι τουριστικοί φορείς της πόλης έχουν ομονοήσει και ελπίζω και οι επαγγελματικοί φορείς να συμπλεύσουν”.
Η Πρόεδρος του TCB, Δέσποινα Αμαραντίδου, υπογράμμισε τη συλλογικότητα του φορέα, καθώς αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένου συνδυασμού των δυνατοτήτων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Κάνοντας σύντομο απολογισμό για τα 2,5 χρόνια λειτουργίας του Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού της Θεσσαλονίκης, ανέφερε ότι ο φορέας αριθμεί ήδη 35 μέλη και έχει συμμετάσχει σε 44 δράσεις προβολής τουρισμού. Το έντονο ενδιαφέρον από τους αγοραστές του εξωτερικού αποτυπώνεται στη διαρκώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας αλλά και στο μεγάλο αριθμό RFP´s (Request for Proposals) που διαχειρίζεται.
Την προσπάθεια της Σλοβακίας για ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού παρουσίασε ο Robert Vincze, διευθυντής του Slovak Convention Bureau. Τόνισε την ανάγκη συντονισμένης προσπάθειας με τη δημιουργία στρατηγικών συνεργιών σε διεθνές αλλά και εθνικό επίπεδο, αναλύοντας της περίπτωση του εθνικού Convention Bureau της Σλοβακίας.
Η εκδήλωση έκλεισε με την ομιλία του Στέφαν Μέρκενχοφ, σύμβουλου της GBR Consulting, με θέμα «Επιχειρηματικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση του Συνεδριακού Τουρισμού της Ελλάδας». Υπογράμμισε τις νέες τάσεις στη διοργάνωση συνεδρίων και εταιρικών εκδηλώσεων: «πράσινα» συνεδρία, προσφορά υψηλής τεχνολογίας στις υποδομές και προσωποποιημένο σχεδιασμό εμπειρίας.
Στην Ελλάδα λειτουργούν μόνο τρία Convention Bureaux, στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Καλαμάτα. Πάνω σε αυτό, ο κ. Μέρκενχοφ τόνισε την ανάγκη δημιουργίας ενός εθνικού γραφείου CB (Convention Bureau).
Όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με έρευνα η προσωπικότητα της πόλης, η γαστρονομία και η ιστορική της κληρονομιά είναι οι τρεις κυριότεροι παράγοντες αυτών που την επιλεγούν για κάποιο συνέδριο. Η διασκέδαση, η καλή συμπεριφορά των κατοίκων και η κουλτούρα, είναι αυτά που εκτιμούν περισσότερο αυτοί που έρχονται στη Θεσσαλονίκη να συμμετάσχουν σε κάποιο συνέδριο.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την χορηγία της Aegean Airlines και του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης.

 

 

 

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments