Καθώς ξεκαθαρίζουν σιγά σιγά τα δεδομένα για την φετινή τουριστική περίοδο, ξεκινά άμεσα και η τουριστική προβολή της χώρας, προκειμένου να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από την φετινή περιορισμένη πίτα.
Στα πλαίσια της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ο ΕΟΤ ανέθεσε στην Marketing Greece, την προώθηση της εξέλιξης της πρωτοβουλίας #GreeceFromHome. Το πρότζεκτ, έχει προϋπολογισμό έως 90.000€, το οποίο θα ενισχυθεί με επιπλέον χρηματοδότηση από τη Marketing Greece με το ποσό των 15.000€, ενώ η αμοιβή της εταιρείας για management και planning (ύψους 9.000€) που προκύπτει από την εκτέλεση του έργου, θα επενδυθεί στην προώθηση της Ελλάδας, που θα αξιοποιηθεί σε επόμενο στάδιο.
Πρόκειται για μια συνέργεια δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, αν και η Marketing Greece δεν είναι μια αμιγώς ιδιωτική εταιρεία αλλά ένας μη κερδοσκοπικός φορέας που ίδρυσαν ο ΣΕΤΕ και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, για την ενίσχυση του ψηφιακού μάρκετινγκ της χώρας μας.
Με στόχο τη διατήρηση της διαφάνειας στην εκτέλεση και πορεία του έργου, η Marketing Greece ενημερώνει ότι ο πάροχος του έργου έχει προκύψει από ανοικτό διαγωνισμό που έχει υλοποιήσει η εταιρεία, ενώ οι ψηφιακές πλατφόρμες συνεργασίας είναι διεθνείς και καταξιωμένες πλατφόρμες του travel industry.
Παράλληλα, στο site της εταιρείας, www.marketinggreece.com , θα αναρτηθεί ειδική σελίδα όπου το performance του έργου θα είναι προσβάσιμο σε όλους, ενώ τα έξοδα που θα προκύψουν θα βεβαιωθούν ανά πάροχο από ορκωτό λογιστή και θα δημοσιοποιηθούν στην ίδια σελίδα.

Subscribe
Ειδοποίηση για
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments